eitaa logo
یاامیرالنحل
296 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
3هزار ویدیو
19 فایل
ولايتي لاميرالنحل تكفيني. عندالممات و تغسيلي و تكفيني و طينتي عجنت من قبل تكويني. من حب حيدر كيف النار تكويني #جهاد_تبیین و آموزش #سواد_رسانه بعشق مولا علی
مشاهده در ایتا
دانلود
◆■◆ ┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ ◆■◆ همه ما افتخار کنیم به مسلمانی و شیعه بودنمان با ۱۷ ختم [صلوات] ۱ - لا اله إلا الله ۱۲حرف ۲ - محمد رسول الله(ص) ۱۲حرف ۳ - علی بن ابیطالب(ع) ۱۲حرف ۴ - امیر المؤمنین(ع) ۱۲حرف ۵ - فاطمة الزهراء(س) ۱۲حرف ۶ - الحسن والحسین(ع) ۱۲حرف ۷ - الحسن المجتبى(ع) ۱۲حرف ۸ - الحسین الشهید(ع) ۱۲حرف ۹ - الإمام السجاد(ع) ۱۲حرف ۱۰ - الإمام الباقر(ع) ۱۲حرف ۱۱ - الإمام الصادق(ع) ۱۲حرف ۱۲ - الإمام الکاظم(ع) ۱۲حرف ۱۳ - الإمام الرضاء(ع) ۱۲حرف ۱۴ - الإمام الجواد(ع) ۱۲حرف ۱۵ - الإمام الهادی(ع) ۱۲حرف ۱۶ - الحسن العسکری(ع)۱۲حرف ۱۷ - القائم المهدی (عج) ۱۲حرف اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم #🎶💖↯• مثل شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
22.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینطورشیعه‌بودن به‌درد نمیخورد!! ‼️ خاطره حجت‌الاسلام راجی از یک فرد هیئتی! _________________ 🏴 به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی است رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.... #🎶💖↯• مثل شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
15.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 با دیدن این کلیپ ارادت جنابعالی به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به اوج خود خواهد رسید. من تا کنون این کلیپ زیبا ودلنشین را مشاهده نکردم. جانم فدای چنین رهبر عزیزی که سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اینگونه در وصفش سخن میگوید: والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه ی قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را بدست دارد در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است. عزیزان این کلیپ سخنان حاج قاسم نیست. مشاهده کن تا به حق برسید و دلتان و قلبتان خدائی تر شود. 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مصاحبه با دختری که میزبان ویژه‌ترین مهمان نمایشگاه کتاب بود! 🔹 حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم رهبری به غرفه من بیاد، اون عکس معروف پدر دختری بود شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تکینگی، یا «خدای دیجیتال» چیست که برخی از خدایگان‌های مصنوعیِ هوش مصنوعی را به وحشت انداخته است؟! 🔺برنامۀ ما برای مقابله چیست؟! دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و به روز بودن است رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.... سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
" شیعه انگلیسی یا شیعه جعفری " استاد رحیم پور ازغدی دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی است رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.... #🎶💖↯• شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
هدایت شده از حسین
13.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاد ایام...
هدایت شده از حسین
- جن دَر دَراقا https://chamadaneabi.ir/jen-dar-daragha/ اواخر عهد ناصرالدین شاه ، جوانی 18 ساله بودم که چهار سال قبل از آن ، برای امرار معاش در اهواز رحل اقامت افکنده و در یک کارگاه حلواپزی مشغول شاگردی. مادرم در دزفول در خانه پدری ، چشم براه خرجی خانه و سرکشی های گاه و بیگاه تنها فرزندش بود که از اهواز به او سری بزند. من تنها فرزند مرحوم پدرم بودم که نیمه ی قرن سیزده خورشیدی متولد شدم. خاندان ما از مشهورترین خاندان ناحیه حیدرخانه ی دزفول و معروف به خاندان عبدشاهی بودند. القصه ، هر از گاهی که به مادر سر می زدم و پس از دو سه روز طی طریق مسیر اهواز دزفول با چارپایان ، به شهر پدری می رسیدم و پس از دیدار مادر ، سراغ دوستان و رفقا رفته و اگر فصل تابستان هم بود ، تن به آب رودخانه دز می سپردم و طبق رسم معمول ، شبهای گرم تابستان را همراه با رفقا و رختخواب بر سر ، کنار رودخانه رفته و روی صُفه(1) های لب آب می غنودیم. آن روز غروب به همراه تنی چند از دوستان اهل کرناسیان و محله ی سبط شیخ انصاری ، به سمت علی کله به راه افتادیم. مسیر رفت اینگونه بود : خانه ی پدری ، باغ گازر، کرناسیون ، خیمه گاه ، محله ی داعیان ، باغ گودول ، رودبند ، قبرستان کاشفیه و علی کله. رفتیم و شنا کردیم و شام خوردیم و به گپ و گفت نشستیم و حدود دو ساعت بعد از نیمه شب ، برخاسته و به سمت شهر براه افتادیم ، آن زمان انتهای شهر ، محله رودبند و خانه های سادات رودبندی محسوب میشد. از علی کله تا خانه ی ما چیزی نزدیک به یکساعت راه بود. در بازگشت، رفقا به تناسب مسیرها و محلاتشان از گروه جدا می شدند. بعد از پیر رودبند تصمیم گرفتم بجای مسیر محله ی داعیان و کرناسیان ، از کنار رودخانه و منطقه ی « دووَ (2) » به سمت خانه بروم. یکی از دوستان با من همراه شد. آن زمان غسالخانه ی رودبند در همین منطقه ی « دووَ » پشت باغ گُدول قرار داشت. ما سلانه سلانه در حال طی طریق ، در حاشیه ی ساحل دووَ بودیم ، شبِ ماهتابی و روشنی بود. ناگهان سیاهی جثه ی یک انسان را بر فراز آسیاب های آبی روبروی خانه مان تشخیص دادم. لازم است توضیح دهم که در آن ایام ، آسیاب های آبی دزفول که آرد روزمره ی ما دزفولی ها را تأمین می کردند ، تنها منحصر به آسیاب های اطراف پل قدیم نبود ، بلکه محله ی حیدرخانه نیز در دو نقطه از رودخانه ، دارای آسیاب آبی بود ، یکی پایین تر از منطقه علی کله و دیگری روبروی محله باغ گازر و معروف به آسیاب های « دَر دَراقا (3) » که اکنون از آن آسیاب ها چیزی جز چند صخره ی نیمه مخروبه به عنوان سکوی پرش در آب نمانده است. عرض میکردم ، از جایی که اکنون به آن بند کلک میگویید ، سیاهی جثه ی یک انسان را بر بلندای آسیاب های « در دراقا » تشخیص دادم. به رفیقم گفتم : مش صفر، اووان آدمیه سر اوسیووا نِسَس؟ ( مش صفر ، اون یه آدمه روی آسیاب ها نشسته؟) مش صفر گفت : ندونوم عبده....مَری آ ؟ نزدیک تر شدیم ، ساعت در حدود سه نیمه شب بود. حالا دیگر مطمئن بودم که زنی ، پیچیده در چادر سیاه خویش ، روی یکی از آسیاب ها نشسته است و همچون کسی که زانوی غم در بغل گرفته باشد ، چمپاتمه زده و سر به زانوی داشت . عُرف آن زمان ، قبیح می دانستند که زنان پس از غروب آفتاب ، بدون مردی از خانواده شان در کوچه ها تردد نمایند ، چه برسد به اینکه سه ساعت گذشته از نیمه شب ، آنهم کنار رودخانه ، زنی تک و تنها حضور داشته باشد. به مش صفر گفتم که ممکن است که این زن بی پناه ، از دست کتک های شوهر و یا درگیری خانوادگی و بی کسی ، به کنار رودخانه پناه آورده و حال که پاسی از شب گذشته است دیگر جرأت روانه شدن به کوچه های تاریک را نداشته باشد. مش صفر گفت : به اُمون چه برام ! بیو روویم.( به ما چه برادر... بیا برویم) گفتم : نه! خدانه خووَش نَمیا. ( نه خدا رو خوش نمیاد) صفر را کنار ساحل منتظر گذاشته و از روی بَند آسیابها ، خود را به چند قدمی زن رسانده و سلام کردم. جواب نداد. گفتم : مارُم؟ حَبابَم؟ اَچه اینچون نِسی؟ ( مادرم ؟ حبابه ام؟ چرا اینجا نشستی؟) پاسخ نداد. - کسی عاجزت کوردَه؟( کسی تو رو اذیت کرده؟) - .... - اَ خونه کی؟ ( از کدام خاندانی؟) - ...... - مخی رسونومت حوشتون؟ ( میخوای تو رو برسونم خونه تون؟) - ........ کمی عصبی شدم ، علیرغم آنکه فردی صبور و خوش خلق بودم. صدایم را قدری بلندتر کردم. - پی تونوم. ( با تو هستم) - ... - وِری ماروم... وری مو نُهاتِ اُفتم تو دُمام ... بَرومِت رَسونومِت خونه تون ، قَباحت داره سی زونه ، ایی مُعاد کنار اُو. (پاشو مادرم ، پاشو من میفتم جلو و شما پشت سر من ، ببرم تو رو برسونم خونه تون ، قباحت داره واسه یه زن همچین موقعی کنار رودخونه) - ... داد زدم : سَرتَه راس کُن بینوم تو کی؟؟( سرتو بلند کن ببینم کی هستی؟) سر را بلند کرد و مستقیم در چشمانم نگاه کرد . بار دوم بود که « جن » می دیدم.
هدایت شده از حسین
اما این بار وضوحی کامل و از نزدیک ، برایم مشخص ساخت که چشمانی شبیه چشمان اهالی کشور چین ، منتها نه در یک راستا بلکه هر دو چشمش نسبت به هم کج بودند. در آن شب مهتابی ، برق چشمانش و نور مهتاب ، تمامی چهره ی آن مخلوق خداوند را برایم آشکار ساخت. من اکنون که نزدیک به 90 سال از خدا عمر گرفته ام ، هیچگاه ترس از غیر خداوند را تجربه نکرده ام ، و این روحیه و سر نترس را از همان کودکی داشته ام. آن شب نیز حتی ذره ای نترسیدم و مستقیم به چشمانش زُل زده بودم. صدای مش صفر در گوشم پیچید که میگفت : عبده لِک هِل برام ، بیو رووِیم.( عبده بی خیال شو داداش بیا بریم) من اما ، چشم در چشم آن « جن در چادر پیچیده » می نگریستم و بدون کوچکترین واهمه و تعجبی ، بلافاصله گفتم : تونی؟ پَ دِگو اجنه هسی که نسی اینچون؟( تویی ؟ پس بگو از جن ها هستی که اینجا نشسته یی؟) همانطور که به من نگاه میکرد ، با دهان خویش برایم شیشکی رد کرده و به سرعت باد ، از زیر چادر زنانه در آمده و در سرداب آسیاب فرو رفت ، من که هیجان زده شده و تصمیم بر گرفتن مچ دست آن جن و گرفتن حاجت هایم را داشتم( طبق اعتقادات قدیمی ) ، متعاقب او در پله های سرداب آسیاب سرازیر شدم و ناگهان دیدم او را که در میانه پله ها ایستاده و مرا مینگرد. - ویس گومت! - ...(صدای شیشکی و باز هم فرار) درون سردابه رفتم و انگار نه انگار که کسی آنجا بوده است. برگشتم و روی سکوی آسیاب ( جای اول ) اثری از چادر زنانه هم نبود. مش صفر کنار ساحل ، هاج و واج مانده و میگفت : عبده ایی یان کی بید؟( عبده این کی بود؟) کجا رفت؟ - بیو اینچون تا گومت.( بیا اینجا تا بهت بگم) ترسید و نیامد. از همانجا برایش توضیح دادم. با وحشت از من خواست هرچه زودتر آنجا را ترک کنیم و چون استنکاف مرا دید ، رختخواب مرا که در دست داشت به زمین انداخته و به سرعت در رفت. منکه سری پرشور و دلی محکم داشتم و توهین آن جن فراری عصبانی ام کرده بود ، از حرکت مش صفر خنده ام گرفته و همانجا تا صبح علی الطلوع به امید بازگشت جن فوق الذکرماندم و هر از گاهی داد میزدم : « اَر راسِ گووی بیو. ...هِنا ویستَم ». ( اگه راست میگی بیا ... من همچنان اینجا مانده ام ) این داستان راستان را مرحوم حاج عبده ی حلوایی در سال 1340 برای فرزندانش تعریف کرده است. وی حوالی 1250 خورشیدی در دزفول متولد و در سال 1346 در اهواز به درود حیات گفت و در قبرستان وادی السلام نجف اشرف در عراق مدفون شد. حاج عبده حلوایی از افراد متقی و زاهد و راستگویان زمان خویش و از پهلوانان کشتی گیر اواخر قرن سیزده خورشیدی دزفول در محله حیدرخانه بوده است. وی یکی از بزرگترین تُجّار سی سال اول قرن چهارده خورشیدی در اهواز بود. زندگی این مرد سراسر تجربه ، حوادث و داستانهای عبرت آموز است که اگر عمری باقی باشد هر از گاهی سرگذشتهای شیرین این مرحوم را برایتان خواهم نوشت. توضیح : برابر فرمایشات قرآن کسی که منکر وجود جن شود کافر است. از سویی معتقدین به مسئله ی تقابل و تعامل جن و انس ، سه دسته اند ، دسته ی اول به کلی منکر امکان دیدن و برخورد انسان و جن هستند که عقیده یی تفریطی است. دسته ی دوم کسانی هستند که هر چوب خشکی و هر گربه ی سیاهی و تکانی در اشیاء و درختان قبرستان ها را در سیاهی شب به جن تعبیر می کنند که اینها هم گونه ی افراطی قضیه هستند. اما دسته سوم ، کسانی هستند که برابر مستندات و دلائل عقلی و روایتی ، قائل به ارتباطات و دیدارها و برخوردهای کم و بیش طایفه ی اجنه با انسانها هستند که صد البته بستگی به « راوی » دارد. راوی داستان فوق ، یکی از پرهیزگاران روزگار خود بوده است که همین الان پس 56 سال که از فوت آن عزیز میگذرد هنوز هم در اهواز و حتی دزفول ، زبانزد پیرمردان روزگار ماست. پی نوشت : 1- صُفه : سکوهایی سیمانی و یا شنی ، به شکل مربع که در کنار ساحل و یا ابتدای ورود به آب رودخانه برای استراحت و شب خوابی می سازند. 2- دووَ : منطقه یی از رودخانه دز که عموم مردم دزفول به آن بندِ کَلَک میگویند. 3- دردراقا : منطقه یی از رودخانه دز که اکنون پشت هتل روناش قرار دارد. منبع : وبلاگ دیسون - مهران موزونی ✳️ آدرس سایت رسمی 🔵 (چمدان آبی) 🔵 دانشنامه شهرستان دزفول⬇️ https://chamadaneabi.ir/ ✳️ شما جهت عضویت در کانال 🔵 (چمدان آبی) 🔵 در پیامرسان ایتا می توانید روی آدرس و یا لینک زیر کلیک نمائید.⬇️ @chamadaneabi https://eitaa.com/chamadaneabi
🌺 یه روزی همه زخمهای زندگی خوب میشه اما بعضی حرفا هیچوقت فراموش نمیشه• نه که چون حرفه تلخه• نه •• چون کسی بهت میگه که انتظارشو نداشتی• رفتار بعضی آدما• هیچوقت از ذهنت پاک نمیشه• شاید اون رفتار از نظر خیلیا بد نباشه• اما فقط خود تویی که میفهمی• چقدر به خاطر رفتارش داغون شدی• بعضی وقتا• باید سکوت کنی• و فقط به خاطر خودت پیگیر چیزی نشی• اما هیچ وقتم• یادت نمیره که چی بهت گذشت تا گذشت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ اهمیّتِ محبّتِ امیرالمؤمنین صلوات الله علیه دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی است رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.... #🎶💖↯• شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آیا ما برای آمدن امام زمان (عج) عجله داریم؟ 👌آیا مانند میثم_تمار و عمار یاسرها در راه امام خود با زبان جهاد تبیین می کنیم؟ استاد شجاعی شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
سلام نیاز به شیرخشک نان ۳ مای بیبی ۳,۴,۵ ایزی لایف small به استحضار خیرین و جهادگران میرساند یکی از مراکز نگهداری از کودکان یتیم و معلول دزفول اعلام نیاز به اقلام فوق نموده است از عزیزانی که مایلند در این امر خیر سهمی داشته باشند با بنده تماس بگیرند 09126346853 ارادتمند عباس داوری زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا کافیست! 🔖 کسی که به خداوند اعتماد کند، خداوند او را واگذار نمی‌کند. این کلیپ رو تا صبح چندبار گوش بده و بهش با دقت فکر کن من ناچیز هم دعاگویت هستم
یاامیرالنحل
سلام نیاز به شیرخشک نان ۳ مای بیبی ۳,۴,۵ ایزی لایف small به استحضار خیرین و جهادگران میرساند یکی از
با احترام شماره حساب کمک به ایتام معلول جهت شیرخشک و مای بیبی ۵۸۹۴۶۳۱۸۸۵۲۰۶۶۷۲ صفرنژاد دزفولی مورد تایید صد درصد اینجانب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ تویی که دلت برای ایران می‌تپد، بگو در تاریخ این کشور، کدام پادشاه چنین بلند نظرانه و غیرتمندانه برای عزت ایران آرزو کرده؟ این نگاه نتیجه حاکم بودن فقیهی است که عزت ایران را عزت اسلام می‌داند... #🎶💖↯• ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
نماز پر فضیلت یک‌شنبه های ذی القعده امروز یکشنبه، اولین روز ماه شریف ذی القعده است. ان شاءالله از فضیلت بزرگ نماز یکشنبه های این ماه بهره‌مند شویم و دیگران را هم از این فضیلت مطلع سازیم. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی است رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.... شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
ماهیت اصلی و مالکیت پشت‌پردۀ تله‌گرام، لو رفت! ❌️ سازمان سیا تله‌گرام را به عنوان سکوی رسمی جاسوسی خود معرفی کرد… 🔻سازمان CIA با رونمایی از کانال رسمی خود در تله‌گرام طی یک پست ویدیویی به زبان روسی، از روس‌ها با صراحت خواست برای CIA جاسوسی کنند. 🔻سیا در این ویدئو به زبان روسی اعلام کرد به دنبال جمع‌آوری اطلاعات درباره اقتصاد روسیه یا مقامات ارشد این کشور است. 🔺البته سخنگوی کرملین بلافاصله در واکنش به تلاش سیا در تله‌گرام برای جذب جاسوس در روسیه، گفت سرویس‌های ویژه این کشور به شکل لازم فضای تله‌گرام را تحت نظر دارند! مثل شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ نفی دیپلماسی التماسی 🔰 حمید رسایی: روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار با وزیر خارجه و سفرای ایران فرمودند: در سیاست خارجی وقتی می‌گوییم ، یعنی نفی دیپلماسی التماسی. ما در طول این سال‌ها داشتیم مواردی را که دیپلماسی ما، تعبیر درست در قبالش همین تعبیر «التماسی» است؛ ... عزت یعنی نفی این‌جور دیپلماسی، نفی چشم دوختن به دست و زبانِ این‌وآن. این شخصیت پختۀ سیاسی قدیمی فلان کشور این‌جوری گفت، این‌جوری قضاوت کرد؛ آن یکی این‌جوری گفت، این‌جوری اقدام می‌کنند. عزت یعنی ما چشممان و نگاهمان به این چیزها نباشد، تکیه‌مان به باشد (۱۴۰۲/۰۲/۳۰). واقعا کامل‌ترین مصداق دیپلماسی التماسی، دولت حسن روحانی بود. عکس زانو زدن ظریف در برابر امیر کویت برای پیگیری ورود وزیر ایران به عربستان در پی کشتار حجاج، شاید تصویر کاملی از این سیاست باشد. یا فیلم التماس روحانی از آمریکا که به برجام برگردد یا تصویر گرقتن با هواپیمای دست دوم و ... از روحانی انگلیس درس‌خوانده تا ظریف آمریکا بزرگ شده، توقع مقابله، مبارزه، استقامت داشتن سخت در اشتباه بودند. سیاست دیپلماسی التماسی، نتیجه‌ای جز توهین بیشتر، تحقیر بیشتر و تحرزم بیشتر نداشت. 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
▪️تمام مناقشات منطقه ای ایران از گور پهلوی بلند میشه؛ با فروش دشت ناامید سر منشا رود هیرمند رو از دست داد! با فروش آرارات یکی از مهمترین منابع طبیعی و آبی را نابود کرد! با جدایی بحرین چاههای نفتی وسیع رو به انگلیسی ها واگذار کرد همین وطن فروشا الان برامون ژست وطن پرستی گرفتن! ♦️اگر این خاندان منحوس مانده بودند، حتما ایران تجزیه شده بود! مثل شهیدها زندگی کنیم و آگاهی و سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313
💢 زندگي ١٠٠ سال آينده انسان چگونه خواهد بود؟ 🔹در اين دو ويديو با ١٠ پيش‌بينی زندگی انسان در ١٠٠ آينده و تکمیلی آن آشنا شويد. ┄┅┅❅💠❅┅┅┄ ➬@amirannahl313 «» لینک عضویت 👇 https://eitaa.com/amirannahl313 @
🔸 تصویری جالب از زن و شوهر جوان کره ای با لباسهای معمول روزانه خود. سئول ، 1904 حجاب تا صد سال پیش در همه کشورهای جهان کاملا طبیعی و مرسوم بوده است