eitaa logo
یا عالیُ بِحَقِّ علے عَجِّل لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ الفَرَج
189 دنبال‌کننده
945 عکس
801 ویدیو
139 فایل
🔆نشرفضائل،احادیث ولایتی وبرائتی اول مظلوم عالم،حضرت مولا امیرالمؤمنین علے بن ابیطالب علیهماالسلام،به نیت فرج مظلوم ترین وغریب ترین مولای عالم، حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه ‌ رسواسازی دزدان سقیفه و اهل بدعت 🔆یاعلے ذکر قیام قائم است علــــــیّ أميري
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5861738594980335647.mp3
6.72M
🔊 🔴 ملاک و اسوۀ زندگی شیعیان باید ائمه علیهم‌السلام باشند، نه دیگران! یکی از مؤثرترین ابزارهای صوفیه به هدف جذب افراد، ادعای تعطیل شدن عبادات برای فرد واصل به حق و فانی در خداست! اشاره‌ای به کفر و ارتداد منصور لعنة‌الله‌علیه. 🍀 حجة‌الاسلام والمسلمین علیه‌السلام 🔻اللّهـم العــن الجبــت و الطاغــوت 🚩بحقّ الزینب اللّهـم عجّل لولیـّك المنتقم الفـرج ╭═━⊰🍃🌼🌼🍃⊱━═╮ @FarajeMontaghem ╰═━⊰🍃🌼🌼🍃⊱━═╯
🔴 امامان هدایتگر و امامان گمراه‌کننده محمد بن حسن صفّار قمی رحمه‌الله به اسناد خود از حضرت علیه‌السلام روایت کرده است که فرمودند: 🌿 «من در کتاب ابوالائمه (امیرالمؤمنین علیه‌السلام) خوانده‌ام که در کتاب خدا، امامان بر دو دسته‌اند: امام هدایت و امام ضلالت؛ اما صفت امامان هدایت، آن است که امر خدا را بر امر و نظر خود مقدّم می‌دارند و به حکم خدا، پیش از حکم و رأی خود عمل می‌کنند؛ ولی امامان ضلالت و گمراهی، امر و حکم خود را بر امر و حکم خدا مقدّم می‌سازند، به جهت پیروی از هواهای نفسانی‌شان و بر خلاف آنچه در کتاب خداست.» 💠 «عن طلحة بن زيد عن ابي عبد الله عليه السلام قال قرأت في كتاب ابى الائمة في كتاب الله امامان امام الهدى وامام الضلال فاما الائمة الهدى فيقدمون امر الله قبل امرهم وحكم الله قبل حكمهم واما ائمة الضلال فانهم يقدمون امرهم قبل امر الله وحكمهم قبل حكم الله اتباعا لاهوائهم وخلافا لما في الكتاب.» 📚 بصائر الدرجات (صفارقمی)، ص۵۲ بحار الانوار (علامه‌مجلسی)، ج۲۴، ص۱۵۶ 🍂 «یارب فرج امام ما را برسان.» 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_7239634290.mp3
6.97M
▫️او تشنه‌ی هدایت ماست. عجیب ملاقات یک راهب با امیرالمؤمنین علیه‌السلام🌱 📚 الإرشاد، ج ۱، ص۳۳۴. 💔 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
IMG_20231018_183319_730.jpg
219.5K
❇️ چرا عمریه، اهل سنت نامیده شدند ؟! 🤔 🔸 علامه بیاضی از علمای شیعه بزرگ قرن نهم در کتاب شریف الصراط المستقیم در وجه تسمیه عمریه به اهل سنت می‌نویسد: 🔹 إن معاوية لما سن سب علي عليه السلام سمى ذلك عام السنة وبه سميت أهل السنه لا ما يوهمون به أهل السنة والجماعة. 🔻 در سالی که معاویه (لعنت الله علیه) سب و لعن امیر المؤمنین صلوات الله علیه را سنت کرد آن سال عام السنة نامیده شد و کسانی که از این سنت معاویه (لعنت الله علیه) در دشمنی با امیر المؤمنین صلوات الله علیه تبعیت کردند به اهل سنت مشهور شدند. 📚 الصراط المستقیم، جلد ۳، صفحه ۸۴ 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خالد مشعل شش روز پیش در صحبت هایش اقصی را امانت پیامبر و عمر و صلاح الدین ایوبی می داند! صلوات بر پیامبر را ناقص میفرستد و به آلش درود نمی فرستد! قاتل دختر پیامبر را ارج می نهد! و در آخر اقصی را ودیعه صلاح الدین ایوبی می داند که باعث نابودی شیعیان در مصر شد و نسل کشی شیعیان را راه انداخت و در کنار آن،حکومت و کتابخانه ها و سنت های فاطمیون را نابود کرد و حی علی خیرالعمل که شعار شیعیان بود را از اذان مصر حذف کرد و هزاران جنایت دیگر علیه شیعیان و اسماعیلی ها کرد. 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
✅ مسجد الاقصی کجاست؟؟ ۱. تفسیر العیاشی عَنْ سَلَّامٍ الْحَنَّاطِ عَنْ رَجُلٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) ، قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ الْمَسَاجِدِ الَّتِی لَهَا الْفَضْلُ ، فَقَالَ: الْمَسْجِدُ الْحَرَامُ وَ مَسْجِدُ الرَّسُولِ. قُلْتُ: وَ الْمَسْجِدُ الْأَقْصَی جُعِلْتُ فِدَاکَ؟ فَقَالَ: ذَاکَ فِی السَّمَاءِ إِلَیْهِ أُسْرِیَ رَسُولُ اللَّهِ (صلّی الله علیه و آله). فَقُلْتُ: إِنَّ النَّاسَ یَقُولُونَ إِنَّهُ بَیْتُ الْمَقْدِسِ. فَقَالَ: مَسْجِدُ الْکُوفَةِ أَفْضَلُ مِنْهُ. 👈🏻سلّام حناط گوید: از امام صادق (علیه السلام) در مورد مساجدی که فضل و برتری دارند سؤال کردند امام (علیه السلام) فرمودند: مسجد الحرام و مسجد الرسول. عرض کردم: فدایت شوم ، مسجد الاقصی چطور؟ امام (علیه السلام) فرمودند: مسجد الاقصی در آسمانهاست ، رسول خدا (صلی الله علیه و آله) شبانه بسوی آن به معراج رفت. عرض کردم: مردم [ پیروان سقیفه] می‌گویند که آن در بیت المقدس است. امام (علیه السلام) فرمودند: مسجد کوفه از آن پر فضیلت‌تر است. 📚تفسیر البرهان: ج ۴ ، ص ۵۲۲. ۲.إِسْمَاعِیلَ الْجُعْفِیِّ قَالَ: کُنْتُ فِی الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ قَاعِداً وَ أَبُوجَعْفَرٍ فِی نَاحِیَهًٍْ فَرَفَعَ رَأْسَهُ فَنَظَرَ إِلَی السَّمَاءِ مَرَّهًًْ وَ إِلَی الْکَعْبَهًِْ مَرَّهًًْ ثُمَّ قَالَ: «سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی» وَ کَرَّرَ ذَلِکَ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ ثُمَّ الْتَفَتَ إِلَیَّ فَقَالَ: أَیَّ شَیْءٍ یَقُولُ أَهْلُ الْعِرَاقِ فِی هَذِهِ الْآیَهًِْ یَا عِرَاقِیُّ؟ قُلْتُ: یَقُولُونَ أُسْرِیَ بِهِ مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْبَیْتِ الْمُقَدَّسِ. فَقَالَ: لَیْسَ هُوَ کَمَا یَقُولُونَ وَ لَکِنَّهُ أُسْرِیَ بِهِ مِنْ هَذِهِ إِلَی هَذِهِ وَ أَشَارَ بِیَدِهِ إِلَی السَّمَاءِ وَ قَالَ مَا بَیْنَهُمَا حَرَمٌ. 👈🏻 اسماعیل جعفی گوید: در مسجد الحرام نشسته بودم و امام محمّد باقر (علیه السلام) نیز در گوشه‌ای نشسته بودند، ایشان سر بلند کرد و نگاهی به آسمان و نگاهی به کعبه نموده و فرمودند: «سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ المَسْجِدِ الحَرَامِ إِلَی الْمسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ» و این آیه را سه بار تکرار نمودند، سپس رو بسوی من کرده و فرمودند: «ای عراقی! عراقیان دربارۀ این آیه چه می‌گویند»؟ عرض کردم: می‌گویند: ایشان را شبانگاهان از مسجد الحرام بسوی بیت المقدّس سیر داد. حضرت (علیه السلام) فرمودند: «چنین که می‌گویند نیست، بلکه ایشان را شبانگاه از اینجا [مسجد الحرام] به اینجا [آسمان] سیر داد» ؛ و با دست خود به آسمان اشاره کرد. سپس فرمود: «بین این دو جا ، حرم است» 📚تفسیر قمی: ج ۲، ص ۲۴۳. 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 عمر بن خطّاب و يهودیّت! [در این مقاله فقط از کتب حدیثی معتبر نزد عامه نقل مطلب شده است.] روزی عمر با کتابی که از یهودیان گرفته بود نزد صلّی‌الله‌علیه‌وآله آمد و شروع به خواندن کرد! پیامبر غضبناک شدند و فرمودند: «ای پسر خطّاب! آیا هنوز در شک هستی؟! سوگند به کسی که جانم در دست اوست، برایتان مطالب صحیح و پاکیزه (قرآن) آورده‌ام؛ از اهل کتاب چیزی نپرسید كه هرگز شما را هدایت نمی‌کنند، زیرا که خود در گمراهی‌اند! به خدا قسم اگر موسی علیه‌السلام زنده بود و در بین شما زندگی می‌کرد، برایش جایز نبود جز آن كه از من پیروی کند!» [۱] مردی برای رفتن به بیت المقدّس از اجازه گرفت؛ به او گفت: «برو کارهای سفرت را انجام بده و موقع رفتن، نزد من بیا.» وقتی آن مرد آمد، عمر به او گفت: «این سفرت را (مانند سفر حج) عُمره قرار بده!» همچنین آورده‌اند که عمر هنگام ورود به ، ذکر تلبیه (لبيک! اللّهمّ لبيک! که حاجیان می‌گویند) می‌گفت! [۲] بنابر نظر بعضی بزرگان اهل تسنّن، لقب «فاروق» را يهوديان بر عمر بن خطاب نهادند! ابن شهاب (م۱۲۴ق) که از تابعین بود، می‌گويد: «اهل كتاب نخستين افرادی بودند كه عمر را ناميدند! و مسلمانان (عامه) هم تحت تأثير سخن آنان، این لقب را بر او نهادند و از رسول خدا صلّی‌الله‌عليه(وآله)وسلّم حدیثی در اين خصوص به ما نرسيده است!» [۳] غاصبان خلافت از سویی مردم را از کتابت احادیث نبوی و سؤال از معانی ، منع می‌کردند و از سوی دیگر آنان را به سمت علوم انحرافی اهل کتاب می‌نمودند؛ ابوهُریرة (م۵۹ق) که از صحابه و جاعلین حدیث بود از رسول خدا صلّی‌الله‌علیه‌وآله چنین (به دروغ) نقل کرده است که: «سخنان بنی‌اسرائیل (یهودیان) را نقل کنید و این کار ایرادی هم ندارد!» [۴] قصّه‌خوانی در میان مسلمین در زمان حیات پیامبر مرسوم نبود؛ در زمان هم چنین رسمی نبود؛ اما به دستور عمر، شخصی بنام «تَمیم داری» قصه‌خوانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را در مسجد پیامبر در مدینه آغاز کرد! قصه‌گوها داستانهای تحریف شده را برای مسلمانان بازگو می‌کردند! [۵] خلفای غاصب حزب با تکیه بر علوم منحرف و تخصّص عناصر یهودی آنان در تحریف ادیان، جدیدی را بنیان نهادند و هدفشان این بود که با ترویج این اسلام جعلی، اسلام ناب محمّدی از میان برداشته شود! و در نتیجه پیشگویی پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله به حقیقت پیوست که فرموده بودند: «زمانی بر مردم خواهد آمد که از اسلام جز اسمش و از قرآن جز رسم الخطّش چیزی باقی نمی‌ماند! مساجدشان به ظاهر آبادند، ولی از هدایت ویران! عُلمایشان شرورترین خلق خدایند که فتنه از آنان خارج می‌شود و به همان‌ها باز می‌گردد!» [۶] 📚 منابع معتبر نزد عامه: [۱] مجمع الزوائد (هیثمی)، ج۱، ص۱۷۴ [۲] کنز العمال (متقی‌هندی)، ج۱۴، ص۱۴۶ [۳] طبقات الكبری (ابن‌سعد)، ج۳، ص۲۷۰ [۴] سنن ابی داود، ج۳، ص۳۲۲ [۵] تاریخ المدینه (ابن‌شبة) ج۱، ص۱۲ [۶] الداء والدواء (ابن‌قیم‌جوزیة)، ص۱۰۶ 🔥 «اللّهمّ العن الجبت والطّاغوت.» 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌤همه هلاک می شوند تنها کسانی نجات می یابند که ... 🎧استاد اوجی شیرازی 🤲 رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَ هَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَهً إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّابُ اي پروردگار ما، دلهاي ما را پس از اينكه هدايت نمودي منحرف مكن، و به ما از نزد خود رحمت ببخش، همانا تو بسيار بخشنده اي، 🔻اللّهـم العــن الجبــت و الطاغــوت🔻 🚩بحقّ الزینب اللّهـم عجّل لولیـّك المنتقم الفـرج ╭═━⊰🍃🌼🌼🍃⊱━═╮ @FarajeMontaghem ╰═━⊰🍃🌼🌼🍃⊱━═╯
⭕️ و آنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند فهمید که بازگشت‌شان به کجاست! علی بن ابراهیم قمی، محدّث و مفسّر بزرگ شیعه در قرن سوم از حضرت علیه‌السلام روایت می‌کند که فرمودند: 🔴 «به خدا قسم، به اندازۀ ظرف حجامتی، خون (مظلومی به ناحق) ریخته نشود و عصایی به عصایی نخورَد (جنگ و درگیری برپا نشود) و ناموسی به حرام تجاوز نشود و مالی به ناحق ستانده نشود، مگر اینکه گناه و وِزر و وبالش بر گردن آن دو (اولین غاصبان خلافت، و ) است، بدون اینکه چیزی از گناه عاملان کم شود!» 💠 «عن الصادق علیه‌السلام قال: وَ اللَّهِ مَا أُهْرِيقَتْ مِحْجَمَةٌ مِنْ دَمٍ وَ لَا قُرِعَ عَصًا بِعَصًا وَ لَا غُصِبَ فَرْجُ حَرَامٍ وَ لَا أُخِذَ مَالٌ مِنْ غَيْرِ حِلِّهِ إِلَّا وَ وِزْرُ ذَلِكَ فِي أَعْنَاقِهِمَا مِنْ غَيْرِ أَنْ يَنْقُصَ مِنْ أَوْزَارِ الْعَامِلِينَ بِشَيْ‌ءٍ.» 📚 تفسير القمی، ج‏۱، ص۳۸۳ بحار الانوار (علامه‌مجلسی)، ج‏۳۰، ص۱۴۹ 🍂 «بِدَم المظلوم عجّل لولیّک الفرج.» 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✅ سِرّ لعن و صلوات و بیان روایتی زیبا از حضرت امام عسکری صلوات‌الله‌علیه 📚 تفسیر الامام العسکری علیه‌السلام، ص۴۷ بحار الانوار (علامه‌مجلسی)، ج۸۹، ص۲۵۴ 🍀 مرحوم آیت‌الله 💠 «اللّهمّ صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم والعن وأهلک أعدائهم أجمعین.» علیه‌السلام 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
در پیچ و خم دنیا، در ظلمتِ این عالَم منجیِ جهان تنها، فرزند علے باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 التزام به لعن صنمی قریش 🎤 حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج 📌 رؤیای صادقه و تعبیر امام محمد باقر علیه السلام 📌 اللّهُمَّ وَ العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها وَ إِفکَیها وَ إِبنَتَیهِما ... 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
♨️متن دعای صنمی قریش♨️ در کتاب بحارالانوارجلد 85 صفحه 240 از مصباح کفعمی نقل شده است که دعای صنمی قریش دعائی عظیم الشأن و بلند مرتبه است و ازاسرار مشکله و بهترین اذکار است . عبدالله ابن عبّاس از امیرالمؤمنین علے علیه السلام نقل کرده است که آن حضرت در قنوت نماز آنرا می خواندند و شبها و روزها و سحرها بر آن مواظبت داشتند و بعضی از علما نوشته اند خواندن این دعا برای بر آمدن حوائج وخواسته ها مجرب است و روایت شده است که خوانندۀ این دعا مانند کسی است که در رکاب رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم در جنگ بدر احد و حنین هزار تیر انداخته است . «بسم الله الرّحمن الرّحیم»   اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ٬ اللهم العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها وَ إِفکَیها وَ إِبنَتَیهِما . اللَّذینَ خالَفا أمرَک وَ أنکَرا وَحیَک وَ جَحَدا إِنعامَک وَ عَصَیا َرسُولَک وَ قَلَّبا دینَک وَ حَرَّفا کِتابَک وَ أحبا أعداءَک وَ جَحَدا آلاءَک وَ عَطَّلا أحکامَک وَ أبطَلا فَرائِضَک وَ ألحَدا فِی آیاتِک وَ عادَیا أولیاءَک وَ والَیا أعداءَک وَ خَرَّبا بِلادَک وَ أفسَدا عِبادَک. اللّهُمَّ العَنهُما وَ أتباعَهُما وَ أولیاءَهُما وَ أشیاعَهُما وَ مُحِبّیهِما فَقَد أخرَبا بَیتَ النُّبُوَّة وَ رَدَما بابَه وَ نَقَضا سَقفَهُ وَ ألحَقا سَماءَهُ بِأرضِهِ وَ عالیَهُ بِسافِلِه وِ ظاهِرَهُ بِباطِنِه وَ استَأصَلا أهلَه وَ أبادا أنصارَه وَ قَتَلا أطفالَه وَ أخلَیا مِنبَرَه مِن وَصیِّه وَ وارِثِ عِلمِه وَ جَحَدا إمامَتَهُ وَ أشرَکا بِرَبِّهِما فَعَظِّم ذَنبَهُما وَ خَلِّدهُما فی سَقَرٍ وَ ما أدراکَ ما سَقَر لا تُبقی وَ لا تَذَر. َاللّهُمَّ العَنهُم بِعَدَدِ کُلِّ مُنکَرٍأتَوهُ وَ حَقّ ٍاَخفَوهُ وَ مِنبَرٍ عََلوهُ وَ مُؤمِنٍ أرجَوهُ وَ مُنافِقٍ وَلَّوهُ وَ وَلیّ ٍآذُوهِ وَطَریدٍ آوَوهُ وَ صادِقٍ طَرَدوهُ وَ کافِرٍ نَصَرُوهُ وَ إِمامٍ َقهَرُوهُ وَ فَرضٍ غَیَّرُوهُ وَ أثَرٍ أنکَرُوهُ وَ شَرٍّ آثَرُوهُ وَ دَمٍ أراقُوهُ وَ خَیرٍ بَدَّلُوهُ وَ ُکفرٍ نَصَبُوهُ وَ إرثٍ غَصَبُوهُ وَ فَیءٍ اقتَطَعُوهُ وَ سُحتٍ اَکَلُوهُ وَ خُمسٍ استَحَلُّوهُ وَ باطِلٍ أسَّسُوهُ وَ جَورٍ بَسَطُوهُ وَ نِفاقٍ أسرَوُهُ وَ غَدرٍ أضمَرُوهُ وَ ظلمٍ نَشَرُوهُ وَ وَعدٍ أخلَفُوهُ وَ أمانٍ خانُوهُ وَ عَهدٍ نَقَضُوهُ وَ حَلالٍ حَرَّمُوهُ وَ حَرامٍ أحَلُّوهُ وَ بَطنٍ فَتَقُوهُ وَ جَنینٍ أسقَطُوهُ وَ ضِلعٍ دَقُّوهُ وَ صَکٍّ مَزَّقُوهُ وَ شَملٍ بَدَّدُوهُ وَ عَزیزٍ أذَلُّوهُ وَ ذَلیلٍ أعَزُّوهُ وَ حَقٍّ مَنَعُوهُ وَ کِذبٍ دَلَّسُوهُ وَ حُکمٍ قَلَّبَوهُ. اللّهُمَّ العَنهُم بِکُلِّ آیَةٍ حَرَّفُوها وَ فَریضَةٍ تَرَکُوها وَ سُنَةٍ غَیَّرُوها وَ رُسُومٍ مَنَعُوها وَ أحکامٍ عَطَّلُوها وَ بَیعَةٍ نَکَسُوها وَ دَعوى أبطَلُوها وَ بَیِّنَةٍأنکَرُوها وَ حیلَةٍ أحدَثُوها وَ خیانَةٍ أورَدُوها وَ عَقَبَةٍ اِرتَقُوها وَ دِبابٍ دَحرَجُوها وَ أزیافٍ لَزَمُوها وَ شَهاداتٍ کَتَمُوها وَ وَصیَّةٍ ضَیَّعُوها. اللّهُمَّ العَنهُما فی مَکنُونِ السِّر وَ ظاهِرِ العَلانیَةِ لَعناً کَثیراً أبَداً دائِمَاً دائِباً َسرمَداً لا انقِطاعَ لِأمَدِه وَ لا نَفادَ لِعَدَدِه لَعناً یَغدُو أوَّلُهُ وَ لا یَرُوحَ آخِرُهُ لَهُم وَ لِأعوانِهِم وَ أنصارِهِم وَ مُحِبّیهِم وَ مُوالیهِم وَ المُسَلِّمینَ لَهُم وَ المائِلینَ إلَیهِم وَ الناهِضینَ بِاحتِجاجِهِم وَ المُقتَدینَ بِکَلامِهِم وَ المُصَدِّقینَ بِأحکامِهِم. پس چهار مرتبه بگو : اللّهُمَّ عَذِّبهُم عَذاباً یَستَغیثُ مِنهُ أهلُ النّار آمینَ رَبَّ العالَمین  📕علم الیقین نویسنده : الفیض کاشانی    جلد : 2  صفحه : 831 📕إحقاق الحق و إزهاق الباطل نویسنده : قاضی نورالله شوشتری    جلد : 1  صفحه : 338 📕المصباح- جنة الأمان الواقية و جنة الإيمان الباقية نویسنده : ابراهيم بن على كفعمى عاملى    جلد : 1 صفحه : 552 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
إمام مجتبی علیه السّلام فرمودند ؛ مُحَمَّدٌ وَ عَلىٌّ أبَوا هذه الاُمَّةِ ، فَطوبى لِمَن كانَ بِحَقِّهِما عارِفاً ، وَ لَهُما في كُلِّ أحوالِهِ مُطيعاً ، يَجعَلُهُ اللهُ مِن أفضَلِ سُكّانِ جِنانِهِ وَ يُسعِدُهُ بِكَراماتِهِ وَ رِضوانِهِ. دو پدر این امّت ، محمّد و علے علیھما السّلام هستند ، خوشا به حال کسی که به حقّ آن دو عارف باشد و در تمام احوال از ایشان إطاعت کند ، خداوند او را از برترین ساکنان بھشت قرار میدهد و او را با کرامت و رضوان الھی یاری میکند. 📚بحارالأنوار ۲۳ / ۲۵۹ ، حدیث ۸ ، عَنْ تفسیر الإمام علیه السلام 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از شیعیان به امام حسن عسکری (علیه السلام) نامه نوشت و از شخصی پرسید که امامت را تا امام کاظم (علیه السلام) قبول دارد، آیا چنین اشخاصی را بدارم یا ؟ 💚  امام  به  او  نوشت 👇 بر عموی خود ترّحم نکن زیرا خدای متعال بر عمویت ترّحم نمی‌کند، از او چرا که ما به سوی خداوند از او بیزاری می‌جوییم   این اَشخاص را دوست نَدار و مریض‌هایشان را و بر جنازه‌هایِ آنان حاضر نشو و بر اَحَدی از آنان تفاوتی ندارد کسی امامی را از ناحیۀ خدا انكار كرده باشد یا امامی را كه امامتش از سوی خدا نیست، بر امامان اَفزوده باشد یا قائل به تثلیث (سه خدایی) باشد كسی كه امامتِ ما را انكار كند، گویا امامتِ ما را انكار كرده است و كسی كه تعداد ما را بداند مانند كسی است كه از تعداد ما و امامت ما را انكار كرده است. 📚 الخرائج و الجرائح / ج۱ / ص۴۵۲ وسائل الشیعة / ج۲۸ / ص۳۵۲ بحارالانوار / ج۵۰ / ص۲۷۵ مستدرک الوسائل / ج۱۲ / ص۳۲۲ جامع احادیث الشیعة / ج۱۴ / ص۴۴۸ مکاتیب الائمه / ج۶ / ص۲۶۶ 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے عَجِّل لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ الفَرَج 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے
🔴 چه کسانی از بلایا و حوادث آخرالزمانی نجات پیدا میکنند⁉️ 🔰 امیرالمؤمنین علیه‌السلام در بیان علائم آخرالزمان فرمودند: در آن زمان كشتار و مرگى عمومى و طاعونى شنيع شایع می‌گردد كه از مردم يك سوم باقى مى‌ماند؛ و بلاها بسيار مى‌شود؛ تا جايى كه زنده‌ها آرزوى مرگ مى‌كنند و كسى كه بميرد راحت شده و كسى كه نزد خدا عملى درست دارد نجات مى‌يابد! 📚 إرشاد القلوب،ج۲،ص۲۸۵ 👈 منظور از عمل درست چیست؟ نماز؟ روزه؟ حج؟ زکات؟ این اعمال را که تمام فرقه های مسلمین هم انجام می‌دهند! پس مقصود کدام عمل است؟ ➖اخذ ولایت مطلقه چهارده معصوم ➖برائت از دشمنان اهل البیت ➖اشک بر مصائب اهل البیت ➖قرائت دعای فرج و کار برای امام زمان علیه‌السلام؛ از عواملی است که سبب نجات انسان از حوادث و بلایا در آخرالزمان میشود. 🔆یا عالیُ بِحَقِّ علے ؏َـجِّـلْ لِوَلیِّکَ المُنْتَقِمِ ألْـفَـرَج‌‎‌‌‌‎‌ 🔺@AmirivaneemalAmir 👊لَعَنَ الله علی عَدُوّکَ یاعلے