eitaa logo
عمار نامه
891 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
2.6هزار ویدیو
234 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻نمیدانم ...شاید اگر نبی خدا ایوب زنده بود ، در برابر صبر مردم غزه، بی تاب می شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دیدید بعضی ها به ما ایراد میگیرن که چرا پرچم اسرائیل رو آتش میزنید ؟ خوب چکار کنیم اینها خودشون هم پرچم خودشون رو قبول ندارن 😂برای این خاخام باید یک دوره آموزشی پرچم سوزی بزاریم ، بنده خدا خودش داغون شد موقع پاره کردن پرچم
🔻آخه منگل ، تو چرا به خودتون میگی " رژیم صهیونیستی " داداش داری برعکس میزنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻این بایدن هم انگار جون سگ داره ، این همه از پله ها میفته و هیچیش نمیشه خدا کنه این دفعه سقط بشه
هدایت شده از -•✌حبیــبی‌یـاحســـین✌•-
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 ماجرای عذرخواهی نویسنده کتاب ضد شیعه 🎙 حجت‌الاسلام راجی 📎
👓 پویش بزرگ ممنوعیت کالاهای اسرائیلی 🔴فروش نوشابه های صهیونیستی را ممنوع کنید. ✍️پویش درخواست ممنوعیت فروش محصولاتی که به رژیم صهیونیستی مرتبط است 🔹درخواست فوری از مسئولین برای اقدامی عاجل 👇 https://www.farsnews.ir/my/c/223236 🔹 نشر حداکثری دهید
از مهم‌ترین سؤالات هر فرد در زندگی این است که من چه کار باید بکنم؟! ✅و جواب این است: عمل به وظیفه! وظیفه همان نتیجه است و نتیجه‌ هم همان وظیفه. وظیفه همان نتیجه است یعنی چه؟ فرق وظیفه‌گرایی با نتیجه‌گرایی چیست؟ 💠 مصداق بارز نتیجه‌گرایی مردم هستند. آدم‌های خوب، نمازخوان، محب اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، اما یک ویژگی بد آنها نتیجه‌گرایی است؛ می‌ایستند ببیند کدام طرف چرب‌تر است. البته که آدم اگر بخواهد وظیفه‌گرا باشد، باید قید خیلی از نتایج را بزند. 🔘 مشکل، آدم‌هایی هستند که تکلیف را از نتیجه جدا می‌کنند؛ قاتلان اباعبداللّه(علیه‌السلام) نیز مشکلشان این بود که فکر می‌کردند جایی دیگر غیر از وظیفه باید بروند تا به نتیجه برسد. (علیه‌السلام) فرمود: عمل به وظیفه اجل را جابه‌جا نمی‌کند. چقدر ما از وظیفه به خاطر اینکه می‌ترسیم اجل جابه‌جا بشود فرار می‌کنیم؟ وظیفه عین نتیجه است و البته چنین نیست که وظیفه جدای از لذت باشد 🔸مکتبی است به نام یوتیلیتاریانیسم از مکاتب نتیجه‌گرایی یا اصالت سود، که بیان جالبی دارد. اما از دل این بیان وظیفه‌گرایی بر‌می‌خیزد. 🔹می‌گوید کاری را انجام بدهیم که همه با هم بیشتر لذت ببریم و یا اگر رنجی هم باشد رنج آن کم باشد و تعداد افرادی که لذت می‌برند بیشتر از کسانی که رنج می‌برند باشد. 🔻آن‌چه می‌گویند کاملا تکلیف‌گرایانه است. وقتی می‌گوید شما مجبوری لذت همه را تأمین کنی بیان جوری است که هیچ احساس تکلیفی نمی‌کنی، اما از دل آن وظیفه برون می‌آید. 📌برگرفته از جلسات « دو راهی وظیفه و نتیجه »
🔻سربازان اسرائیلی در دانشکده نظامی غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻نصب پرچم اسرائیل در در اردوگاه الشاطی طبق این مستدات به احتمال زیاد محاصره شهر غزه تکمیل شده باشد .
19.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻واقعیت رسانه های دنیا و جنگ غزه
6.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حقیقت غرب وحشی... نظر نوام چامسکی درباره اوضاع این روزهای غزه و موضوع منافع ملی در ایالات متحده
گفت : یوسف زندانی شد، چون عرصه را بر او تنگ کردند. گفتم : چگونه؟ گفت : بعد از جلسه میهمانی زنانه، قبح گناه زلیخا ریخت و او جسارت بیشتری پیدا کرد و با صدای بلند ابراز عشق و علاقه به یوسف کرد و با این کار زنان دیگر هم جسور شدند و جسارت کردند. گفتم : انگار طی یک فرایندی از گناه فردی شروع شد و به یک گناه جمعی رسید. گفت : بله و گناه جمعی عرصه را برای دینداری تنگ میکند و مومنین زندانی میشوند. گفتم : چه باید بکنیم؟ گفت : ما باید همت کنیم و عبادتهای فردی‌مان را جمعی برگذار کنیم و اجتماعات مومنین را پر شور و پر رونق کنیم تا در مرور زمان قدرت اجتماعی حاصل شود و در نتیجه عرصه بر گناه و گناهکاری تنگ شود. گفتم : از کجا شروع کنیم؟ گفت : هیچ چیزی مانند مسجد و برگذاری نماز جماعت و دعا نیست. دلهای مومنین به هم نزدیک میشود و نتیجه همدلی آنها اقدامات بسیار مهم و عمیق اجتماعی است. گفتم : مساجد خالی شده‌اند برای احیاء مسجد باید چه کنیم؟ گفت : باید خودمان در نمازهای جماعت شرکت کنیم و همزمان از دیگران هم بخواهیم به مسجد بیایند و نمازشان را به جماعت بخوانند. گفتم : مساجد کمبودهایی زیادی دارد که مانع هستند. گفت : مولا امیر المومنین میفرمایند من را با سداد کمک کنید. اهل سداد کسانی هستند که کمبود ها را میآورند و جای خالی را پر میکنند. گفتم : تنها هستیم و کسی نیست. گفت : قل انما اعظکم بواحده، ان تقوموا لله مثنی و فرادی گفتم : بسم الله الرحمن الرحیم گفت : یا علی