eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ولایتمدار یا بلاگرمدار؟‼️ 👆شیخ نعیم قاسم و محمود قماطی از ایران بابت تحمیل آتش بس در لبنان بر اسرائیل تشکر کردند و کم کم همه غبارها کنار رفت و واقعیات عیان شد. و آن روی سکه، دوباره و برای بیش از ده ها بار اثبات شد چقدر بی صبر بودیم و چقدر به دلیل کم آگاهی و سوء ظن به مسئولان ( میراث مشترک ترامپ و دوستان جاهل و ادمین های ممبرپرست ) راه خطا رفتیم و پازل دشمن را قربه الی الله تکمیل کردیم. از توهین و متلک تا بذرپاشی نفرت و نومیدی ‌ جان بود هدیه دادیم دل بود عرضه کردیم چیزی که یار خواهد صبر است، ما نداریم... خداوندا توبه همه ما را بپذیرد. رهبر شهیدم باز هم نشان دادیم شاگرد خوبی برایت نبودیم. خدایا به ما فهم و بصیرتی از جنس حکمت و بصیرتی که به آقاسیدعلی بخشیدی عطا بفرما 🤲 حضور حماسی در خیابان ها و تجمعات با فریادهای آگاهانه و وحدت بخش ادامه دهیم. جنگ به پایان نرسیده است . به دشمن بدیین باشیم . ورود لازم به مذاکرات تاکتیکی به معنای پایان بازی فریب و توطئه و جنگ با دشمن نیست. جنگ ادامه دارد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🐑 طرح چیست؟‼️👆 🔻از آغاز سال ۱۴۰۲ تا کنون با استعانت از خداوند و مساعدت مخلصانه اعضای محترم کانال عمار۱۱۰ طرحی تحت عنوان آغاز کرده ایم. مخفف سه حرف است: 🐑 به نیت: ف: فرج د: دفع بلا آ: آمرزش اموات و ذنوب در این طرح هر ماه تعدادی 🐑 قربانی و بسته های گوشت با برچسبی بین نیازمندان توزیع میشود. مبالغ واریزی متفاوت است و در قالب هدیه، صدقه ، یادبود اموات، عقیقه و نذر و.. واریز میشود 🔻گزارش قربانی از ابتدای سال تاکنون: 2⃣2⃣2⃣ (۲۲۲) 🐑 🔹شوال🐑 🔹ذیقعده🐑 🔹ذیحجه🐑🐑🐑 🔹محرم🐑🐑🐑 🔹صفر🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ربیع الاول🐑🐑🐑🐑 🔹ربیع الثانی🐑🐑🐑🐑🐑 🔹جمادی الاول🐑🐑 🔹جمادی الثانی🐑🐑🐑🐑🐑 🔹رجب🐑 🐑🐑🐑 🔹شعبان🐑🐑🐑 🔹رمضان🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🪴سال دوم: 🔹شوال🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ذیقعده🐑🐑🐑🐑 🔹ذیحجه🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹محرم🐑🐑🐑🐑🐑 🔹صفر🐑🐑🐑🐑 🔹ربیع الاول🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ربیع الثانی🐑🐑🐑🐑🐑 🔹جمادی اول🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹جمادی ثانی🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹رجب🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹شعبان🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹رمضان🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🪴سال سوم 🔹شوال🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ذیقعده🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ذیحجه🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹محرم🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹صفر 🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ربیع الاول🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹ربیع الثانی🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹جمادی الاول🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹جمادی الثانی🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹رجب🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹شعبان🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔹رمضان🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🔻سال چهارم: 🔹شوال🐑🐑🐑🐑🐑🐑 🌴امام علی(ع): «اگر مردم میدانستند چه ثمره ای دارد، قرض میگرفتند و قربانی میکردند» 🔻برکات قربانی: 1⃣رحمت الهی 2⃣ اهل احسان شدن 3⃣ مغفرت الهی 4⃣ دفع بلا 5⃣ نشانه شکر نعمت 6⃣ آمرزش 🔻شماره کارت اختصاصی طرح فدا(سلطانزاده).روی عددبزنید میشه👇
6273811916655217
🔻شبا
690150000005377502937331
🌸:کانال برادر 🟢 ــــــ❅🌿🌿🌿❅ـــــــــــ 🆔 |➺@ammar110
عمار۱۱۰
🐑 طرح #فدا چیست؟‼️👆 🔻از آغاز سال ۱۴۰۲ تا کنون با استعانت از خداوند و مساعدت مخلصانه اعضای محترم کان
الحمدالله خود دوستان به صورت آتش به اختیار و جلوتر از ما هر ماه به استقبال طرح فدا میرن و الان هنوز ماه ذی القعده نیامده مبلغ ۳۵ میلیون تومان دوستان واریز فرموده اند😍😍😍 سلامتی همه خیرین محترم صلوات
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاف عجیب ترامپ در تلاش برای فتنه‌انگیزی میان سپاه پاسداران و وزیر خارجه 🔹 رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس در اقدامی عجیب تلاش کرد صدای ضبط شده یک رزمنده نیروی دریایی سپاه را مصادره به مطلوب کند، اما تیرش به خطا رفت. 🔹 در حالیکه بر خلاف رجرخوانی‌های روز گذشته دونالد ترامپ، تنگه هرمز بار دیگر از سوی سپاه پاسداران بسته اعلام شد، ترامپ با انتشار ویدئویی نوشت: همین الان: نیروی دریایی سپاه پاسداران در رادیوی آزاد دریایی، وزیر امور خارجه خود ایران را «احمق» خطاب کرد. 🔹اما همان‌طور که بسیاری از کاربران در ذیل این پست، به ترامپ گوشزد کرده و او را به سخره گرفته‌اند، منظور این رزمنده نیروی دریایی، از عبارت «احمق» نه وزیر خارجه ایران، بلکه اتفاقا شخص خود دونالد ترامپ است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
عمار۱۱۰
گاف عجیب ترامپ در تلاش برای فتنه‌انگیزی میان سپاه پاسداران و وزیر خارجه 🔹 رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه
🔴 دیگر ترامپ به چه زبانی بگوید؟‼️ 🔻بنده نَه اینکه بخواهم همه چی را توجیه کنم و ادعا کنم همه ی مسئولان در یک سطح قرار دارند اما معتقدم شيوه مطالبه گری در شرایط کنونی باید با ظرافت دنبال شود . 🔹اگر نقدی به مسئولان هست که گاهی هست بلافاصله با عناوینی مثل خائن و منافق، نفوذی و .... موجبات سوءاستفاده دشمن را فراهم نکنیم. 🔹دشمن لحظه به لحظه فضای کشور حتی پلتفرم‌های داخلی را رصد می‌کند و باتوجه به این فضا کنشگری می‌کند. فقط به این تلاش اخیر ترامپ توجه کنید که توییت زده و گفته سپاه به وزیر خارجه اش گفته احمق! 🔹ترامپ با این اقدام، دنبال دوگانگی میان میدان و دیپلماسی است همان کاری که عده ای خصوصا طی روزهای اخير دامن زدند. دیگر به چه زبانی دشمن بگوید در حال سواستفاده است؟ چطور بگوید به عراقچی و قالیباف فحش بدید؟ ببینید دشمن کجا را می‌زند شما آنجا را تقویت کنید. 🔹اگر هم نقدی هست، اشتباهی وجود دارد با ظرافت و متانت بدون هیجان با استفاده از ظرفیت حضور مردم در خیابان آن را به صورت نقد منصفانه و دفاع عالمانه مطالبه کنیم. چه در فضای مجازی و چه پشت تریبون‌!. چه عوام چه خواص! 🔹با دیدن برخی کلیپ ها گاهی انسان یاد دربی های سرخابی دهه ۷۰ می افتد که برخی بازیکنان با نیت دعوا و جنجال و تکل خشن ، مُشت و کارت قرمز وارد زمین میشدند تا بیشتر دیده و بیشتر مشاهده شوند. حالا نیز برخی نطق های آقایان نماینده مجلس یا متن های فلان بلاگر از همان ابتدا انگار برای وایرال یا لایک بیشتر تنظیم شده است ! ؛ رقابت برای لایک ، تکبیر و وایرال! 🔹متاسفانه مشاهده شده هرکسی تریبونی دارد احساس تکلیف کرده و انگار باید حتما یک تحلیل سیاسی را هم ارائه کند. جالب تر اینکه فکر میکنیم تیم دیپلماسی و سران نظامی حواس شون نیست و فقط او تهدیدات را فهم میکند .. چقدر این روزها صحبت های نسنجیده و عجولانه شنیدیم که نتیجه ای جز تفرقه و تردید نداشت. بیشتر مراقب باشیم 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 مذاکره شر ناگزیر ‼️ 🔄 ایرانی ها یکی از پیچیده ترین روزهای تاریخ خود را می گذرانند‌، آنها که توانسته اند در نبردی سخت یاغی بدمستی را که آمده بود هست و نیست شان را به یغما ببرد به عقب برانند، اکنون نگران میز مذاکره اند! ↩️بخش از مردم مطلقا دیدگاه مثبتی به مذاکره ندارند، تجربه بدعهدی های گذشته دشمن این پیش فرض را ساخته که از درون مذاکره خیری در نمی آید، این گروه هزینه مقاومت را به مراتب از هزینه سازش کمتر می دانند لذا بر ادامه جنگ تا نابودی کامل اسراییل و خروج امریکا از منطقه تاکید دارند، ↙️ بخش دیگری از مردم اما نگاه متفاوتی دارند، آنها برنامه هسته ای ، موشکی ، محور مقاومت و ایستادگی در مقابل امریکا را از اساس ایده هایی تنش زا و پرهزینه می دانند که نه تنها نتوانسته بازدارندگی ایجاد کند بلکه تداوم‌ آن به جنگ منتهی شده است، این قشر عبور از همه یا بخشی از این سیاست ها را به صلاح کشور می دانند از این روبه شدت از هر نوع مذاکره ای که به جنگ پایان دهد استقبال می کنند. ⬅️ گروه سومی هم وجود دارد که معتقد است با توجه به شرایط و مقدورات نه می شود تا ابد جنگ را ادامه داد و نه می شود آنرا مدت زیادی مسکوت گذاشت، پس بهتر است تا دست برتر و برگ برنده در اختیار است آنچه را که در میدان نبرد به دست آمده بر روی کاغذ تثیبت نمود؛ به واقع در خوشبینانه ترین حالت مذاکره با امریکا "شر ناگزیری" است که اگر به درستی و منطبق با منافع ملی پیگیری شود می تواند به "خیری" نسبی منتهی شود. 🔚به نظر می رسد بر اساس همین استدلال است که‌ مذاکرات در حال دنبال شدن است و ممکن است به توافقی بینابین و قابل قبول منجر شود، البته اگر زیاده خواهی دشمن بی اعتماد اجازه دهد! دکتر حسینی نژاد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
War report No26 mohammadi 01021405 part1.mp3
زمان: حجم: 21.6M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 26 - بخش اول (ارزیابی محیط راهبردی) مهدی محمدی - اول اردیبهشت 1405 @mohammadi61 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
War report No26 mohammadi 01021405 part2.mp3
زمان: حجم: 27.5M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 26 - بخش دوم (ارزیابی محیط راهبردی) مهدی محمدی - اول اردیبهشت 1405 @mohammadi61 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
عمار۱۱۰
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 26 - بخش دوم (ارزیابی محیط راهبردی) مهدی محمدی - اول اردیبهشت 14
خواهش خواهش خواهش خواهش میکنم از همه دوستان گزارش برادر عزیزم استاد مهدی محمدی کامل گوش بدهند. فایل اول در خصوص وضعیت شکننده مذاکرات و محتملات قوی از جمله طرح فریب است ولی اگر فرصت ندارند حتماً فایل دوم گوش بدهند اگر فرصت شان محدودتر است خواهش میکنم حتماً برای شنیدن فایل از دقیقه ۱۲ به بعد در خصوص ویژگی های عمومی وقت بذارن . خیلی از دغدغه های دوستان محترم که گاهی موجب انحراف و گمراهی و نومیدی و گاهی موجب بی تقوایی و ذنوب می شود ناظر به عدم اطلاع کافی نسبت به ویژگی های جنگ است.
🔴مرندی: همه باید فوراً امارات، قطر، بحرین، عربستان سعودی و کویت را ترک کنند 🔹ملوانان تمام کشتی‌های خلیج فارس نیز باید برای تخلیه کشتی‌های خود آماده شوند. این امر به ویژه برای کشتی‌های نزدیک تنگه هرمز که ابتدا نابود خواهند شد، ضروری است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد پناهیان: 🔴 در تجمعات چند نفر رو دستگیر کردن که اختلاف افکنی می‌کردند و به برخی مسئولین فحش میدادند که مثلا مذاکرات چه و چه.... بهشون شک کردن وقتی دستگیر شدند، دیدن بهایی هستند!! 🔻 امان از برخی دوستان که در خواب غفلت تشریف دارند و نا آگاه با این افراد مغرض همراهی کنند ✨ مراقب دشمن در لباس دوست در تجمعات و مجازی و ... باشیم 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110