eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.8هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به آقای نماینده محترم 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 | نماینده انقلابی در گفتمان رهبر انقلاب 🔹مراقب لحن باشیم....انقلابیگری فقط سر و صدا کردن نیست ✨✨✨ 🔹مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی مردم شود ✨✨✨✨ 🔹اینطور نباشد که برخی برای اینکه نظر مردم به خودشان جلب کنند سیاه نمایی کنند ✨✨✨✨✨ 🔹انتقاد کنید ولی ویروس را نباید گسترش داد. ✨✨✨✨✨✨ 🔹مبالغه کردن در انتقاد و مطالبه گری مضر است و موجب اضطراب بیشتر افکار عمومی خواهد شد. ✨✨✨✨✨✨✨ 🔹نطق‌های میان‌دستور پر شور همراه با اعتراض و عصبانیت نشانه انقلابی بودن نیست ✨✨✨✨✨✨✨✨ 🔹بیماری بدبینی را نمیشود درستش کرد ویروس بدبینی چیزی بدی است. بدبینی به دولت بدبینی به سپاه بدبینی به مجلس بدبینی به قوه قضائیه 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غضنفری: دروغ نگفتیم فقط استنباط کردیم‼️ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
امشب به لطف الهی و عنایت امام باقر علیه السلام در کمتر از نیم ساعت دو گوسفند [ هر یک گوسفند قریب به ۴۰ میلیون !!] دو بزرگوار به دو نیت آقازاده و یکی به نیت رهبر عزیز انقلاب تقدیم گروه فدا کردند. واریزی های شما خوبان هم به ۱۲۵ میلیون رسید فعلا امیدوارم تا روز عیدقربان واریزی ها بیشتر شود و بتونیم 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑 قربانی کنیم هدیه به ساحت امام باقر علیه السلام ، سلامتی امام زمان (عج) ، رهبر عزیزمون و سلامتی همه خیرین محترم یک صلوات تقدیم بفرمایید 🔻شماره کارت اختصاصی طرح فدا(سلطانزاده).روی عددبزنید میشه👇
6273811916655217
🔻شبا
690150000005377502937331
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر چه به نهایی شدن احتمالی مذاکرات نزدیک میشویم باید برای شروع مجدد جنگ بیشتر نگران باشیم.. 👈 دلیل : ؛ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 در تجمعات نیشابور‼️ 🔻همزمان با سوم خرداد ، فردا شب [یکشنبه شب] در بلوار فضل نیشابور داریم .. 🔹قرارما : یکشنبه شب ؛ ساعت ۲۰:۳۰ اطلاع رسانی شود. 🌸 :کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻پاتوق بزرگ در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
Majid Entezami @SepidMusic.Com samfony.mp3
زمان: حجم: 3M
سمفونی خرمشهر اثر استاد مجید انتظامی مناسب استفاده در موکب و تجمعات و رژه خودرویی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دانش آموزم پرسیده است؟ | چرا در دفاع مقدس بعد از فتح خرمشهر جنگ را ادامه دادیم؟‼️ 🔸 یکی از شبهاتی که هرساله تو هفته دفاع مقدس مطرح میشه اینه که چرا جنگ بعد از فتح خرمشهر، جنگ تموم نشد، ما به این شبهه جواب دادیم. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 ۶ دروغ و ۲ تهمت در یک فیلم|مارادونا را ول کنید غضنفری را بچسبید 🔻چند نکته درباره فیلم جدید کامران غضنفری:تهمت اول:سازشکار خواندن رییس جمهور، 👈 استدلال از رهبری شهید:«تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود-كه اینها سازش‌كارند،و مانند اینها - این حرفها نیست.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ❌ دروغ اول:پزشکیان بدون اجازه رهبر انقلاب آتش بس را پذیرفت: 👈 دلیل اول: اصل۱۱۰قانون اساسی می گوید اعلان جنگ و صلح و بسیج نیروها با ولی فقیه است 👈 دلیل دوم: اظهارات بسیاری از سیاسیون مانند نبویان درباره فرآیند پذیرش آتش‌بس توسط رهبری 🔻لینک اظهارات https://B2n.ir/sd3642دروغ دوم:رهبری هیچ اشاره ای به آتش بس نمیکند چون آن را قبول ندارند، 👈 دلیل اول:عدم استفاده رهبری از کلمه آتش بس،به علت غنای ادبی و تسلط بالای ایشان به ادبیات است چرا که: 🔹از لحاظ معرفت شناختی ما هیچگاه قائل به بس بودن یا کفایت آتش با دشمنی مانند آمریکا نیستیم 🔹از لحاظ فرآیندی هم آتش بس یک توافق طرفینی است،ما هیچوقت با آمریکا به توافقی برای این امر نرسیدیم. ✅ لذا نقطه قوت رهبری این بوده است که مانند امام شهید از واژه ای نو و حکیمانه مانند «سکوت صحنه نبرد نظامی» استفاده نمودند، لذا توصیه می کنم که نقطه قوت ادبی و حکیمانه رهبری را به نقطه ضعف تبدیل نکنید. ❌ دروغ سوم:پذیرش آتش بس در جنگ۱۲روزه بدون اذن رهبر شهید بود: ✅ دلیل:مصاحبه محسن رضایی با پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید درباره اشراف ایشان به جنگ۱۲روزه و آتش بس و ده ها مصاحبه مانند مصاحبه دکتر قالیباف در برنامه ماجرای جنگ. 🔻 لینک مصاحبه محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=61381دروغ چهارم:نامه۲۹فروردین یک نامه گستاخانه و بی ادبانه به رهبر معظم انقلاب و با امضای پزشکیان بود. 👈 دلیل: 👈 اولاً آنچه در ۲۹ فروردین نگاشته شد نامه نبوده،بلکه گزارشی از سوی اعضای شورای‌عالی امنیت ملی به رهبری به عنوان ریاست شورا بود که شرایط کشور را به صورت مفصل شرح داده و تقاضای دستور نموده اند 👈 ثانیاً امضا کنندگان این گزارش کسانی مانند قالیباف بوده اند،گیریم که پزشکیان آدم موهن و فحاشی بود(که بعید است) آیا امثال قالیباف هم به رهبری توهین کرده اند؟ چرا همه چیز را وارونه جلوه می دهید؟ ⁉️ادعا:اکثریت جامعه با مذاکره مخالفند 👌درخواست:لطفاً افکارسنجی که این گزاره را تأیید میکند را بفرمایید.شرکت در تجمعات به معنای مخالفت با دیپلماسی نیست چرا که افراد حاضر در تجمعات متکثر و با علائق مختلف هستند که در عین دشمن با صهیونیسم و آمریکا،بسیاری از آن ها از تیم دیپلماسی حمایت میکنند. ❌دروغ پنجم:رهبری به نیروهای مسلح دستور حمله به رژیم صهیونسیتی را داده و با مخالفت پزشکیان،نیروهای مسلح پاسخ ندادند، 👈دلیل:هیچ شواهد و مدرکی مبنی بر دستور رهبری وجود ندارد ولی شواهد نشان می دهد که هر گاه دستوری به نیروهای مسلح برای پاسخ به کشورهایی مانند آمریکا، امارات و .... بوده نیروهای مسلح قاطعانه اقدام کرده اند. ❌دروغ ششم:پزشکیان اجازه شلیک ناوهای آمریکایی را نداده و تهدید به استعفا کرد 👈دلیل:ناوشکن های آمریکایی چند بار قصد عبور از تنگه را داشته اند که با قفل شدن موشک های سپاه بر روی آنها یا فرار کردند یا مورد اصابت قرار گرفتند.تاریخ ها بدین شرح است: 👈۲۲ فروردین به محض قفل کردن روی ناوشکن های مایکل مورفی و فرانک پترسون آنها فرار کردند، 👈حمله موشکی۱۶و۱۷اردیبهشت به ناوشکن های تراکستون و میسون توسط نیروی دریایی سپاه، ❌ تهمت دوم:پزشکیان گفته«اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»منظورش رهبری است و قصد دارند رهبری را بیرون بکشند تا ترور شود، 👈دلیل:اصل جمله پزشکیان این است «مدام‌ می‌گویم‌ پروتکل‌ها را با ما عملیاتی نکنید.وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.تا جایی که نفس می‌کشیم خدمتگزار مردم هستیم. اینکه آدم شهید شود فوز بزرگی است. اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»انصافاً چرا این جمله که درباره شهادت و خدمت صادقانه است را باید به سخیف ترین نحو تفسیر کرد؟ 🙏دو درخواست: 💠رهبر انقلاب در پیامشان از رییس جمهور اینگونه یاد کرده اند«رئیس‌جمهور شجاع،صادق و مردمی». 💠رهبری شهید هم اینگونه از رییس جمهور یاد کرده اند«مردم از خدمتگزاران از جمله رئیس‌جمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد» 1⃣ _لطفاً یک کلمه ای که درباره وحدت و حرکت در مسیری که امام حاضر و امام شهید فرمودند را نشان دهند.نسبت شما با اتحاد مقدس چیست؟ 2⃣ یک واژه امیدآفرین تان را ذکر کنید؟سیاست ورزی که فقط آیه یأس خواندن نیست. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔰کف روی آب و ریگ کف رودخانه؛ بلوغ استراتژیک در شرایط پر ابهام ✍️دکتر حسین حسینی نژاد 🔄اگر چه روزهای اخیر رفت و آمد دولت های میانجی به تهران زیاد شده با این حال تنها چیزی که می توان با اطمینان گفت این است که تقریبا هیچ چیز اطمینان بخشی وجود ندارد، ↩️ نه می توان با قطعیت از موفقیت مذاکرات گفت و نه با اطمینان از شکست آن؛ نه از توقف جنگ می شود اطمینان حاصل نمود و نه شروع آن را تایید کرد. ↙️ آنچه هم که در فضای رسانه ای گفته می شود مشتی گمانه زنی و احتمالاتی است که هر لحظه دچار تغییر می شود. تعدد متغیرها و بازیگران به گونه ای است که حتی بازیگران وسط میدان هم نمی دانند این گردونه کجا و روی چه گزینه ای خواهد ایستاد. 🔝هنر بقاء در چنین فضای پر از ابهامی ، اتخاذ سیاست های صبورانه ، محکم و در عین حال سیال و منعطف است، در این سیاست ورزی اصول و منافع همچون ریگ کف رودخانه ثابت ، و روش ها و ابزارها مثل کف روی آب مرتبا در حال تغییر و تحول است. ↩️ البته که جابه جایی این دو خطایی راهبردی است، یعنی اگر روشها و ابزارها را ثابت فرض کنیم در برابرِ نوساناتِ لحظه‌ایِ میدان، دچار تشنج شده و هر تغییرِ کوچکی را نشانه‌ی شکست یا پیروزیِ مطلق می‌پنداریم و در مقابل، اگر اصول و منافع از ثبات برخوردار نباشد و ریشه اش محکم نباشد، سیاست ها در تلاطم رودخانه هر دم به سویی رفته و مسیرِ اصلی را گم می کند. 🔚خامیِ سیاسی آنجاست که ابزار را مقدس بپنداریم و یا اصول را قربانیِ لحظه‌ها و شرایط کنیم. پختگی، نه در لجاجت بر روش‌ها است و نه در وادادگیِ در اصول؛ پختگی یعنی بدانی ابزارها، هم‌چون کفِ روی آب، ذاتا گذرا و تغییرپذیرند؛ اما اصول، هم‌چون ریگ‌های بستر رود همیشه ثابت و‌استوارند. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴حال صدام ملعون ۲۴ ساعت پس از آزادی خرمشهر... وقتی خرمشهر آزاد شد، ما باور کردیم می‌توانیم از خاکمان دفاع کنیم. آن‌ها اراده کرده بودند را برای همیشه از خاک ایران جدا کنند. روی دیوارهای خرمشهر جمله معروف «جئنا لنبقی» را نوشته بودند؛ یعنی «آمده‌ایم تا بمانیم». در این جمله یک ارادهٔ همراه با کینه است. در ۱۹ ماهی که خرمشهر در اشغال بود در آنجا خط اتوبوسرانی و تاکسیرانی بصره- خرمشهر برقرار کرده بودند. مغازه صرافی باز کرده بودند تا ریال ایرانی را به دینار عراقی تبدیل کنند. آب و هوای خرمشهر در رادیو بغداد به عنوان یکی از شهر‌های عراق گفته می‌شد. در اعلامیه‌های توجیه سیاسی بعثی‌ها هست که می‌گوید: خرمشهر مانند بالشی است که بصره روی آن آرمیده است. صدام در سخنانش خرمشهر را نامید. در میان افسران عراقی مشهور است که می‌گویند، کار‌شناسان نظامی خارجی به خرمشهر می‌آمدند. وقتی استحکامات ما را می‌دیدند، می‌گفتند: خرمشهر برای همیشه از آن شما خواهد بود. ایرانی‌ها برای پس گرفتن آن به یک ارتش کاملاً مدرن و مجهز نیاز دارند. ایرانی‌ها چنین ارتشی ندارند بنابراین شما نگران نباشید. برای همین است وقتی خرمشهر آزاد شد... حسین کامل، داماد صدام گفت: آنقدر فشار روحی روی او بود که در ۲۴ ساعت اول یک پزشک همواره بالای سر صدام بود... ✍ محقق و نویسنده جنگ 🔴 عمار۱۱۰ = پاتوق مربیان بصیرتی و سخنرانان سیاسی👇 http://eitaa.com/joinchat/3792175104C0f37687892