eitaa logo
🪁اَندَرونی
58 دنبال‌کننده
881 عکس
92 ویدیو
4 فایل
اندرونی، اتاقکی برای پناه . . فارغ ز غوغای جهان🪐 🍋📸⛲ من اینجام @Zeynabalizade
مشاهده در ایتا
دانلود
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍜صدای قل قل غذا هم یه جور موسیقی طبیعته موافقی؟!
+امروز تو خوابگاه به یک نظریه کاربردی رسیدیم🌚 ::باید مرد ها رو یه جوری خر کنی که فکر کنن دارن خر نمیشن و آنگاه خر شوند😯👌
✨🪁 یه سورپرایز به صرف کیک تولد پ.ن: تراپی ۵ نفره🧃
برگای خوابگاه ریخته😸
املت هم ازون غذاهاست که معلوم نیست چشه، دقیقا همون کارارو انجام میدیا، یه بار خوشمزه میشه یه بارم مزه جلبک دریایی میده »ER« @farsitweets
🪶
اتوبوس خالیه چون هوا خیلی سرده و گربه رو بزنن نمیاد بیرون تو این هوا!!! بلا نسبت ما
. ▪️داستان پزشکیان و کارشناسان به جاهای خطرناکی می‌رسد. قبلاً در مورد ناترازی گفتم. ناترازی اسم رمز پروژه جهانی IMF (صندوق بین‌المللی پول) است برای گران سازی نسخه قبلی این صندوق شوک درمانی نام داشت و در ۹۸ اجرا و موجب آشوب در کشور شد. دنبال ناترازی میگردید آقایان؟ بزرگترین ناترازی دخل و خرج مردم است. درآمد مردم را ریالی حساب میکنید و مخارج آن ها را دلاری؟! ▪️میگویند بنزین از بطری آب گران تر است. میگویم در آمریکا هم همین است و همین خواهد بود زیرا ۹۰ درصد هزینه آب معدنی صرف خرید بطری آب معدنی میشود که از فرآورده های نفت است ، پس هرچقدر بنزین را گران کنید بازهم بطری آب معدنی از بنزین گران تر خواهد بود. میگویند پر مصرف هستیم و باید گران کنیم. با زبان دیگر میگویند مردم مصرف نکنند چون با گران سازی ثروت مند استفاده میکند اما این مردم مستضعف هستند که محروم خواهند شد. میگویند به اندازه کشور چین گاز مصرف می‌کنیم. می‌گویم مگر کشور چین گاز کشی هست؟ آن ها از کپسول استفاده میکنند. حیا نمیکنید ایران پیشرفته را به کشورهای دیگر مقایسه می‌کنید‌. میگویند بنزین زیاد مصرف میکنید چون مردم سفر زیاد می‌روند. می‌گویم الان سفر زیاد نشانه رفاه مردم است یا فلاکت؟ آیا با سفر مردم مخالف هستید؟ میگویند نه تعداد سفر های ما به اندازه کشور آلمان است اما از آلمان بیشتر بنزین مصرف می‌کنیم. می‌گویم بدبخت مساحت ایران بیش از تمام کشورهای اتحادیه اروپاست سفر های استانی ما به اندازه سفرهای بین المللی اروپا خواهد بود ، در ایران اگر فاصله مشهد تهران را طی کنید همانند آن است که در اروپا از سه کشور عبور کنید. آقای پزشکیان کارشناس خود را عوض کنید. ✍ امیرحسین اسفندیاری 💠@Jaraian