هدایت شده از کُنجِ عُزلَت!🇵🇸🇮🇷
میخوام یه چیزی بگم که امیدوارم خودمم بهش پایبند باشم؛
تقریبا هممون میدونیم که لشگر یزید بخاطر این انقد شقی بودن که شکم هاشون از حروم پر شده بود!
همون طور که امام حسین علیه السلام هم تصریح کردن.
[پس مال حروم آدم رو شقی میکنه!]
هممون میدونیم که خوردن بعضی چیزا حرومه که یکی از اونها خوردن گوشت مردار و گوشت انسانه!
و خداوند برای ما روشن کرده که موقع غیبت انگار داریم گوشت برادر مرده مون رو میخوریم!
[پس غیبت ، یعنی خوردن مال حرام!]
این رو اولا برای شقی نشدن خودمون
و بعد برای کسانی که میخوان بچه دار بشن یا بچه دار شدن و بخصوص برای کسانی که بچه هنوز از بدن مادرش داره تغذیه میکنه که یا هنوز به دنیا نیومده یا شیر خواره،
این رو جدی بگیریم!!
خیلیا خیلی چیزا رو رعایت کردن از خمس و زکات و ربا و از این دست ولی باز هم اونقدری که از خودشون توقع داشتن ، نتونستن خوب باشن!
اینها حواس شون نیست که هنوز گاهی دارن با ولع مال حرام میخورن و به خورد بقیه میدن(!!!)
و این مال حرام داره گوشت و پوست و استخون شون رو تشکیل میده...!!!
_بهش که عمیق فکر کردم خیلی ترسناک شد😶🌫!_
Hamed ZamanyAccused 2017 .mp3
زمان:
حجم:
11M
بالاخره بعد ۶ سال متهم منتشر شد:)
این آهنگ از یه مسیر طی شده برات میگه
هنوز هضم نکردم
گوشیمو چک کردم یهویی متوجه شدم بعد ۶ سال اهنگ منتشر کرده
یعنی ...؟!
هدایت شده از ایتا توییت
عکسی که دختر شهید رییسی از آخرین سال تحویل شهید به همراه دل نوشتهای منتشر کرد:
ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه صبح روز اول فروردین سال۱۴۰۳؛
با این حال خشوع و تضرع، چه احسن الحالی از امام الرئوف (ع) طلب کردی که با درک مقام شهادت به جوار حضرتش نایل شدی؟
اجابت این دعا و سر ساییدن جاودانه به پای امام رضاجان (ع) گوارایت!
مثل هرسال منتظر آمین گفتن به دعای شما برای خانواده و همه مردم می مانیم، ای شهیدی که زنده ای و ناظر.
➺ @Twitter_eita [عضویت]