12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢+دلتنگی برای حق توحش؟!
-نه مرسی، ما حتی آمریکا رو در حد مذاکره مستقیم هم آدم حساب نمی کنیم...
#دوره_سریالی_تاسیان
#بسیج_دانشجویی_دانشگاه_فردوسی_مشهد
🆔 @basfum
🪁اَندَرونی
کاش مدیون بهار نشیم و به اندازۀ کافی بهش زل بزنیم!
#قفسۀ_اراجیف
@anbarivaotaghekenari
هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
امام علی ‹ع›💚:
با تنهایی بیشتر انس بگیر؛
تا با دوستان بد (:
•غررالحکم،ح۶۵۶۱