🪁اَندَرونی
کاش مدیون بهار نشیم و به اندازۀ کافی بهش زل بزنیم!
#قفسۀ_اراجیف
@anbarivaotaghekenari
هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
امام علی ‹ع›💚:
با تنهایی بیشتر انس بگیر؛
تا با دوستان بد (:
•غررالحکم،ح۶۵۶۱
🪁اَندَرونی
_ میگن این گل مال کجاست؟!
+ دانشکده کشاورزی🌿
گل و گیاهای خاص فقط تو این دانشکده پیداشون میشه😁
🪁اَندَرونی
+ صفراوی فروشی کجاست؟
_ مکانی که چیزایی که صفراوی ها دوست دارن رو میفروشه!