حالا که ترامپ در میدان پنجرهای برای خروج از جنگ پیدا نکرد، بهدنبال باز کردن پنجرهای از داخل است.
🔹 او امروز سهشنبه ابراز امیدواری کرده که نظام مالی و اقتصادی ایران دچار فروپاشی شود:
«ما داریم باعث فروپاشیاش میشویم. امیدوارم فروبپاشد. میدانید چرا؟ چون من میخواهم برنده شوم.»
گرانفروشی، احتکار، کاهلی در نظارت و کنترل بازار... همان پنجرههایی هستند که برای ترامپ باز میشوند.
➕️ @yaminpour
هدایت شده از |خون دلی که لعل شد|
ترجیح میدم تو بهخوان احساس ناکافی بودن کنم تا تو اینستا.
🪁اَندَرونی
ترجیح میدم تو بهخوان احساس ناکافی بودن کنم تا تو اینستا.
احساس ناکافی بودن داریم تا احساس ناکافی بودن 🤷♀😂👏🏼
34.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شور و شکوه کاشمریها در هفتاد وهشمین روز حضور با نوای حاج ابوذر روحی
🔹اولین و بزرگترین مجله خبری در ترشیز
🌐پایگاهخبری اخبار کاشمر(کاشمرسیتی) @kashmar_city
هدایت شده از ســـبزِپســتهای
۳۰ اردیبهشته
هوا دلگیره
داره بارون میاد
و این بیشتر منو یاد بالگرد و مه ورزقان میندازه
:(
🚩 هروقت از رفتن به خیابان
خسته شدید؛ به این آیه فکر کنید:
«هیچ حرکتِ دستهجمعی که کفّار را
عصبانی کند صورت نمیگیرد؛ مگر اینکه برای آن پاداش، عملِ صالح ثبت میشود...»
سورهٔ مبارکهٔ توبه، آیه ۱۲۰