عجیب نیست.
یک کتاب بعد از چندین بار خوانده شدن ، چاق تر میشود.
انگار چیزی لابه لای صفحه ها جا می ماند.
چیزهایی مثل احساسات ، افکار ، صدا ها!
شاید باورتون نشه ولی من توی یه دنیای دیگه هم زندگی میکنم...
ولی مشکلش اینه که فقط وقتی هندزفری تو گوشم باشه میتونم برم داخلش!
نصیحت امشب :
باور کن هیچکس قرار نیست از نبودن ما بمیره ،
نهایتا یک ساعت دیرتر میخوابن.
وقتی اعصبانیم بهم خیره نشو.!
وقتی ناراحتم و گوشه گیر شدم هرگز سمتم نیا و سوال پیچم نکن؛
من، فقط منم که میتونم خودمو از اون حالت دربیارم
من اینم! نمیدونم از کِی تاحالا این شدم
فقط میدونم الان اینم و توام با کنار اومدن با این خصوصیتاتم باعث میشی حال هردومون خراب تر از این نشه ..
دیدی بعضیا انگار از بهشت اومدن؟
بهت آرامش میدن، کنارشون آرومی و حالت خوبه؟
یه کلمه ی یونانی هست به نام«elysian»
به کسی میگن "الیسیان" که
کنارش همینقدر حالت خوبه!
آندیا!
من به بعضی چهرهها چون زود عادت میکنم پیششان سر بر نمیآرم، رعایت میکنم
شعر های کاظم بهمنی همینقد خفنه.
این روزا بی حوصله ترین آدم روی کره زمینم میدونم که باید بلندشم و تکونی به خودم بدم ولی حقیقتا توان انجام همین یکارم ندارم :)