eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی به یکی میگید ببخشید ؛ صرفا به این معنی نیست که همون لحظه اون موضوع رو فراموش میکنه یا حتی میبخشه . شما فقط وظیفتون رو در مقابل کار بدی که کردید انجام دادید نه چیز دیگه . اینکه شخص شمارو ببخشه یا نه حق انتخابشه ‌..
احساسی که نابود شده هیچوقت درست نمیشه . حتی یه آدم جدیدم نمیتونه درستش کنه هرچند اون احساس دوباره شکوفه میده . اما خب تو یه کاری باهام کردی که دلم نمیخواد کوچیک ترین احساسی تو وجودم شکوفه بده .
1.4k🦖♥️
هدایت شده از آندیا!2
بعضی ادما یطوری خودشونو اعتمادی که بهشون داشتمو خراب کردن که حس میکنم اگه بخان برگردن باز تو زندگیم داره ازم سواستفاده میشه .
دیدی هرکیو که خیلی دوست داری عوض میشه هر جوری که دلش میخواد باهات رفتار میکنه ؟ این آدما واقعا چه مرگشونه ؟ چرا انقدر بی لیاقتن ؟ وقتی هم که دیگه دست از دوست داشتنش بر میداری تازه به غلط کردن میوفته ، اسم این بیماری چیه ؟
آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح. بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن.
سه چهار نفر بیاین اینطرف حله
این روزا دیگه نمیدونم بین من و اتاقم کدوممون بهم ریخته تریم:)
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم یا از عاشقی دلتنگ تر فقط میدانم در آغوش منی بی آنکه باشی و رفته ای؛ بی آنکه نباشی
چرا این همه ریزش؟😐🚶🏿‍♂
او را ندیده ام ولی می توانم دوست داشتنش را با تمامِ وجودم حس کنم. عشق تنها چیزیست که نیازی به چشم ندارد...