وقتی به یکی میگید ببخشید ؛ صرفا به این معنی نیست که همون لحظه اون موضوع رو فراموش میکنه یا حتی میبخشه . شما فقط وظیفتون رو در مقابل کار بدی که کردید انجام دادید نه چیز دیگه . اینکه شخص شمارو ببخشه یا نه حق انتخابشه ..
احساسی که نابود شده هیچوقت درست نمیشه .
حتی یه آدم جدیدم نمیتونه درستش کنه هرچند اون احساس دوباره شکوفه میده .
اما خب تو یه کاری باهام کردی که دلم نمیخواد کوچیک ترین احساسی تو وجودم شکوفه بده .
هدایت شده از آندیا!2
بعضی ادما یطوری خودشونو اعتمادی که بهشون داشتمو خراب کردن که حس میکنم اگه بخان برگردن باز تو زندگیم داره ازم سواستفاده میشه .
دیدی هرکیو که خیلی دوست داری عوض میشه هر جوری که دلش میخواد باهات رفتار میکنه ؟ این آدما واقعا چه مرگشونه ؟ چرا انقدر بی لیاقتن ؟ وقتی هم که دیگه دست از دوست داشتنش بر میداری تازه به غلط کردن میوفته ، اسم این بیماری چیه ؟
آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح. بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن.
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم
یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی بی آنکه باشی
و رفته ای؛ بی آنکه نباشی
او را ندیده ام ولی می توانم دوست داشتنش را
با تمامِ وجودم حس کنم. عشق تنها چیزیست که نیازی به چشم ندارد...