eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آندیا!2
بعضی ادما یطوری خودشونو اعتمادی که بهشون داشتمو خراب کردن که حس میکنم اگه بخان برگردن باز تو زندگیم داره ازم سواستفاده میشه .
دیدی هرکیو که خیلی دوست داری عوض میشه هر جوری که دلش میخواد باهات رفتار میکنه ؟ این آدما واقعا چه مرگشونه ؟ چرا انقدر بی لیاقتن ؟ وقتی هم که دیگه دست از دوست داشتنش بر میداری تازه به غلط کردن میوفته ، اسم این بیماری چیه ؟
آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح. بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن.
سه چهار نفر بیاین اینطرف حله
این روزا دیگه نمیدونم بین من و اتاقم کدوممون بهم ریخته تریم:)
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم یا از عاشقی دلتنگ تر فقط میدانم در آغوش منی بی آنکه باشی و رفته ای؛ بی آنکه نباشی
چرا این همه ریزش؟😐🚶🏿‍♂
او را ندیده ام ولی می توانم دوست داشتنش را با تمامِ وجودم حس کنم. عشق تنها چیزیست که نیازی به چشم ندارد...
انتظار پر از رنج است. فراموش کردن هم رنج آور است. اما رنج بلاتکلیفی از هر چیزی بیشتر است!
تورانشد؛میروم‌خویش‌رافراموش‌کنم . .
رسم عاشق نیست با یڪ دل دو دلبر داشتن ! یا ز ِ جانان یا ز ِ جان بایست دل برداشتن . .