eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
1.4k🦖♥️
1.5k🦖♥️
وقتی اعصبانیم بهم خیره نشو.! وقتی ناراحتم و گوشه گیر شدم هرگز سمتم نیا و سوال پیچم نکن؛ من، فقط منم که میتونم خودمو از اون حالت دربیارم من اینم! نمیدونم از کِی تاحالا این شدم فقط میدونم الان اینم و توام با کنار اومدن با این خصوصیتاتم باعث میشی حال هردومون خراب تر از این نشه ..
دیدی بعضیا انگار از بهشت اومدن؟ بهت آرامش میدن، کنارشون آرومی و حالت خوبه؟ یه کلمه ی یونانی هست به نام«elysian» به کسی میگن "الیسیان" که کنارش همینقدر حالت خوبه!
من به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم پیش‌شان سر بر نمی‌آرم، رعایت می‌کنم
این روزا بی حوصله ترین آدم روی کره زمینم میدونم که باید بلندشم و تکونی به خودم بدم ولی حقیقتا توان انجام همین یکارم ندارم :)
به نظرم مهم نیس چقد قراره تو زندگی هم باشن آدما، مهم اینه هرچقدر که هستن قشنگ باشن
بعضی وقتا حس میکنم بین ادمایی که دوسشون دارم جا ندارم ..
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام می‌تونه بره ، آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام‌ می تونه بکنه ، کسی که ۱ هفته می‌تونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هم‌میتونه بمونه ، کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش می‌ده ، هرکسی یه بار بتونه یکاریو بکنه، دوباره ام می‌تونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته ، انقدر احمق نباش. انقدر آدمارو نبخش و بهشون فرصت نده.
شاید دلم واست تنگ شده باشه شاید دوستت داشته باشم ولی دلیلی نمی بینم وقتی ایگنورم میکنی؛به بقیه بیشتر از من اهمیت میدی و میر*ینی بم بازم همون آدم قبل باشم.
- دیدی یه جاهایی یکی رو گردنش میکوبه میگه به اینجام رسیده ؟ واسه من بعضی وقتا از اون جا هم رد میشه به حلقم میرسه ، به بالای گلوم ، به اونجایی که دیگه نمیذاره حتی حرف بزنم .
متنفرم وقتی یکی میگه : فلان زخم منو قوی تر کرد . نه ! کاملا برعکسه . زخما به من مشکل اعتماد دادن . زخما به من اختلال استرسی دادن . زخما به من کابوس شبانه و فلش بک دادن . زخما به من افسردگی و اضطراب و مشکلات عصبی دادن ! من بودم که خودمو قوی تر کردم با وجود زخمایی که داشتم !..