eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یه روزایی تو زندگی هست که هر چی جلوتر میری به گذشته نزدیک تر میشی فردا که میاد به دیروزت نزدیک تر میشی، و پس فردا، به پریروز... می دونی؟ آینده تنها چیزیه که آدما رو به گذشته برمیگردونه آدما همه شون بالاخره یه روزی به گذشته شون برمیگردن یا با اشک یا با سکوت...
متاسفانه یا خوشبختانه به هیچ عنوان، هیچ حرفی در هیچ ابعادی با هیچ موجود زنده ای در هیچ جایی ندارم که بزنم،فقط میخوام بشینم یه گوشه سکوت کنم، نفس بکشم و وقتی بهتر شدم فقط برای خودم و هدف هام بدون کمک کسی تلاش کنم .
و من تکه هایی از خودم را جمع میکردم که هیچ کدام وصله ی دیگری نبود .
بوی‌پاییزمیاد ، سلام‌برافسردگی !
وقتی دور و برت خلوت شد، دلتنگِ من نشو. وقتی سرت خلوت شد، یاد من نیفت. وقتی تنها موندی، علاقه‌مندِ من نشو، عاشقم نشو. وقتی همه ترکت کردن، نیا سراغ من. وقتی توو روزای بدم کنارم نبودی، توو روزای بدت هم منو یادت نیار. وقتی دلتو شکوندن، یاد من نیفت. منو وقتی هیچکسو نداری، دوست نداشته باش. به من وقتی دورت خلوته، پیام نده، زنگ نزن، حالمو نپرس. لطفا همونطور که وقتی دورت شلوغ میشه، منو یادت میره، وقتی‌ام که دورت خلوت میشه، یاد من نیفت.من توجه و دوست داشتنی که از روی تنهایی باشه رو نمیخوام؛
و خدا رحم کند این همه دلتنگی را !
چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی :)
باخودت که حرف بزنی،از یه جایی به بعد میشی دونفر .
در پایان‌ِهمه‌موزیکام‌فَقط‌به‌تومیرسم .
هیچوقت سعی نکنید یه کاری رو توجیح کنید درستش کنید .