بهم میگین چرا درداتو نمیگی؟ :)
دلم میخواد بگما!
ولی هر دفعه ک گفتم فقط با ی پوکر مواجه شدم :)
نامه ای به آدم هایِ قبلی زندگيم :
از خودم بابت دوست داشتن شما معذرت میخوام،
ارزشش رو نداشتید .
جنگ بین مغزی که میخواد بمیره و بدنی که میخواد زنده بمونه . .
تعریفی بهتر از این برای افسردگی؟!
اگه ته رابطتون؛
دوست داشتنتون؛
رفاقتتون به سرانجام نرسید و سرد شد
خودتونو گول نزنید یکی این وسط نخواسته.