آندیا!
یه چیزی کَم دارَم . شاید امید ، شاید فَراموشی ، شاید یه دوست . . یا شاید خودَمو ؛
به طرز عجیبی حالمو نمیدونم ؛
ولی دیدن صفحه چت اون آدمی که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودی و الان خیلی وقته پیامی توش رد و بدل نشده ، خیلی غم انگیزه .
آندیا!
ولی دیدن صفحه چت اون آدمی که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودی و الان خیلی وقته پیامی توش رد و بدل نشده ، خ
ولی دیدن آنلاین بودنش و اینکه نتونی هیچ عکسالعملی نشون بدی غم انگیز تره
میخوام منتظر باشم ولی امید ندارم ؛
میخوام دیگه بهت فکر نکنم دل ندارم ..
دو راهیه سختیه :)..
احساس میکنم تموم «نا»ها هستم.
ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید .