eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
نباشم تو بغلت روز ابری میخوای به کی بکی ذوقت از بارونو ؟
ولی اینایی که وسطِ خندهاشون؛یهو ساکت میشن،خندهای اینارو جدی نگیرین،همش از رو دردِ.
یه چیزی کَم دارَم . شاید امید ، شاید فَراموشی ، شاید یه دوست . . یا شاید خودَمو ؛
ولی دیدن صفحه چت اون آدمی که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودی و الان خیلی وقته پیامی توش رد و بدل نشده ، خیلی غم انگیزه .
آندیا!
ولی دیدن صفحه چت اون آدمی که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودی و الان خیلی وقته پیامی توش رد و بدل نشده ، خ
ولی دیدن آنلاین بودنش و اینکه نتونی هیچ عکس‌العملی نشون بدی غم انگیز تره
من فقط قصدمه، اگه یه روزی رفتم اسمم اومد ته دلت بگی:کاش لااقل اینجا بود:)!
میخوام منتظر باشم ولی امید ندارم ؛ میخوام دیگه بهت فکر نکنم دل ندارم .. دو راهیه سختیه :)..
‏احساس می‌کنم تموم «نا»ها هستم. ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید .
با بغض گفت: وقتی میبینمش یادم میره که قرار بود دیگه دوستش نداشته باشم ..(: