میخوام منتظر باشم ولی امید ندارم ؛
میخوام دیگه بهت فکر نکنم دل ندارم ..
دو راهیه سختیه :)..
احساس میکنم تموم «نا»ها هستم.
ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید .
از لحاظ روحی میخوام زمستون باشه برم بالای ارتفاع پاهامُ به پایین اویزون کنم، یکی مثل خودم کنارم باشه که هودی تنش باشه، باهم چیپس بخوریمُ اهنگ گوش بدیمُ به زمینُ زمان بخندیمُ بدون ترس از قضاوت شدن باهمدیگه حرف بزنیمُ همو آروم کنیم .
چه بسیار دوستی ها
که به معنی عشق بود و درنیافتند
و چه بسیار "حالت چطور است" هایی که معنایش
"دلم برایت تنگ شده" بود نفهمیدند