eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من فقط قصدمه، اگه یه روزی رفتم اسمم اومد ته دلت بگی:کاش لااقل اینجا بود:)!
میخوام منتظر باشم ولی امید ندارم ؛ میخوام دیگه بهت فکر نکنم دل ندارم .. دو راهیه سختیه :)..
‏احساس می‌کنم تموم «نا»ها هستم. ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید .
با بغض گفت: وقتی میبینمش یادم میره که قرار بود دیگه دوستش نداشته باشم ..(:
از لحاظ روحی میخوام زمستون باشه برم بالای ارتفاع پاهامُ به پایین اویزون کنم، یکی مثل خودم کنارم باشه که هودی تنش باشه، باهم چیپس بخوریمُ اهنگ گوش بدیمُ به زمینُ زمان بخندیمُ بدون ترس از قضاوت شدن باهمدیگه حرف بزنیمُ همو آروم کنیم .
تا کی نشون ندم که تنگه دلم واست؟
درسته قسمت هم نشدیم ولی تا همیشه یه گوشه از قلبم میمونی‌....
مهم‌ اینه‌ ک‌ بدون‌ من‌ الان‌ حالت‌ خب‌ بهتره:)..
ولی قرار بود خاطره نشی برام...
چه بسیار دوستی ها که به معنی عشق بود و درنیافتند و چه بسیار "حالت چطور است" هایی که معنایش "دلم برایت تنگ شده" بود نفهمیدند