eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
میزان تلخی حرفا به اینه که از کی بشنوی؛
من هیچوقت با هیچکس الکی و بدون دلیل رابطه‌مو قطع نمی‌کنم و حتما چند بار قبل هم فرصت داده بودم ولی بعضی وقتا موندن فقط توهین به خودم میشه.
آدمایی که هیچ توجهی بهت ندارن و همیشه آخرین فکرشون هستی رو رها کن لطفا، هیچی تو این دنیا باارزش‌تر از خودت نیست.
خاک تو سر من که فکر میکردم تو با بقیه فرق داری .
ومحکوم به تحملِ این جماعت .
یه چیزایی هست که شاید تو هیچوقت نفهمی؛ مثلا اینکه من هرشب چقد عکساتو نگاه میکنم!:)
‏اگه ازم بپرسن قشنگ‌ترین واژه‌ای که یاد گرفتی چیه؟ میگم پذیرش. پذیرفتن شرایط با تمام سختی‌هاش ، پذیرفتن آدما با تمام نقص‌هاشون ، پذیرفتن اینکه مشکلات هست ولی باید ادامه داد ، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه می‌کنم ، پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان ها، پذیرش تمام از دست دادن ها، شکست خوردن ها، رها شدن ها، داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلاف‌ها. پایان حال بد و جنگ اعصاب و شروع آرامش.
من نشستم بروی مِی بخری برگردی
آندیا!
من نشستم بروی مِی بخری برگردی
ترسم این است مسلمان شده باشی جایی
می‌شود دل بدهم ، دل بدهی ، دل نَکَنیم : )!