من هیچوقت با هیچکس الکی و بدون
دلیل رابطهمو قطع نمیکنم و حتما چند
بار قبل هم فرصت داده بودم ولی بعضی
وقتا موندن فقط توهین به خودم میشه.
آدمایی که هیچ توجهی بهت ندارن
و همیشه آخرین فکرشون هستی رو رها
کن لطفا، هیچی تو این دنیا باارزشتر از
خودت نیست.
اگه ازم بپرسن قشنگترین واژهای که یاد گرفتی چیه؟ میگم پذیرش.
پذیرفتن شرایط با تمام سختیهاش ، پذیرفتن آدما با تمام نقصهاشون ، پذیرفتن اینکه مشکلات هست ولی باید ادامه داد ، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه میکنم ، پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان ها، پذیرش تمام از دست دادن ها، شکست خوردن ها، رها شدن ها، داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلافها. پایان حال بد و جنگ اعصاب و شروع آرامش.