اگه ازم بپرسن قشنگترین واژهای که یاد گرفتی چیه؟ میگم پذیرش.
پذیرفتن شرایط با تمام سختیهاش ، پذیرفتن آدما با تمام نقصهاشون ، پذیرفتن اینکه مشکلات هست ولی باید ادامه داد ، پذیرفتن اینکه گاهی اشتباه میکنم ، پذیرفتن اینکه من کامل نیستم، پذیرفتن تموم فقدان ها، پذیرش تمام از دست دادن ها، شکست خوردن ها، رها شدن ها، داشتن پذیرش یعنی پایان دادن تمام دعواها و اختلافها. پایان حال بد و جنگ اعصاب و شروع آرامش.
اوج تنهایی اونجاست ک توی ی مهمونی بزرگ همه میخندن و شادن
ولی ط ی گوشه کز کردی و معلوم نیست چه مرگته :)
اگه این روزا، روزهای خوبی برات نبودن و کسی بهت نگفته من بهت میگم:
ط از اونی که فکر میکنی خیلی بهتر و قوی تری :)
اینو بدون ک هر وقت حالت خوب نبود و خواستی با کسی حرف بزنی میتونی رو من حساب کنی :)
هر کاری از دستم برمیاد برات انجام میدم حتی اگه نیاز باشه فقط سکوت کنم و گوش بدم :)