زندگی همینقدر عجیبه که پارسال یه ادمایی تو زندگیت بودن که فکر میکردی ابدی بودن و الان نه برات مهمن نه خبری ازشون داری .
این متن و پین کن یه جایی که مدام چشمت بخوره؛ بیخود حسرت یه چیزایی رو نخوری « هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد »
زمین گِرد نیست
آقای گالیلۀ عزیز !
وگرنه من
پس از این همه جستجو
خودم را که باید مییافتم !
بزرگترین بدی زندگی اینه که
هیچ وقت اون چیزی رو که می خوای همون لحظه نداریش
یه زمانی بهش می رسی
که دیگه برات مهم نیست!
ولی بدترین رابطه ای که میتونه باشه
رابطه ایه که برای شما جدی باشه
برای طرفتون سرگرمی
خیلی مراقب باشید درگیرش نشید !