بچه ها متفاوت بودن واقعا سخته
تفکرات متفاوت داشتن سخته
مسائلی که خیلی واسه من مهمن برای دیگران هیچ ارزشی ندارن.
و این منو آزارم میده
غمگینم
بعضی روزا حتی حوصله ی خودمو تو آینه دیدن ندارم .
امروز تا چند روز آینده از اون روزاست
غم انگیز ترین حالت انسان میتونه این باشه، که تو نمیدونی کدوم ورژن از خودت رو به چه کسی نشون بدی تا روحت آسیب نبینه . . . ! : )
مودم مث وقتیه که غروب پاییز از خواب بيدار میشی و میبینی خونه تاریکه و هیچکس نیس همینقدر دارک .
دوست ندارم قوی باشم
نمیخوام در برابر همه مشکلاتم وایستم
من حالم خوب نیست ؛
میشه بیای بغلم کنی ؟
یاد بگیر بتونی آدما رو فراموش کنی ؛
اونجا که اولویتشون نیستی
اونجا که آخرین وقتشونو برات میزارن
اونجا که یکی دیگه رو بیشتر از تو دوست دارن
اونجا که عقده هاشونو سر تو خالی میکنن
یاد بگیر رابطتو باهاشون تموم کنی
وقتی اونا راحت ازت میگذرن تو ام برای خودت ارزش داشته باش .