eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
احساساتمان را مخفی می‌کنیم اما یادمان می‌رود که چشمانمان حرف می‌زنند .
جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که جای من زندگی می‌کند چه بی‌رحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی.
همیشه آدم مورد علاقت میشه درس عبرت.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
امروز گوشیم صدای نوتیفیکیشن عجیبی داد ، یه صدایی که مخصوص ی بنده‌خدایی بود و یک سالی بود که ازش نوتیفیکیشن نداشتم ، پشت میز تو شرکت نشسته بودم گوشیم به شارژ بود یهو صداش اومد ؛ حتی پانشدم از جام فقط گفتم : عه چقدر دیر :))
نه خوشحالم ، نه ناراحت فقط دیگه هیچی حال نمیده.
آدمو اون غصه هایی پیر میکنه که هیشکی ازشون خبر نداره :)
کم دوست داشتن را بلد نیستم؛ تمام زخم های من از دوست داشتن های زیاد من است :)
نوشته بود: تو من تنها رو تنهاتر کردی ..
درسته؛ تو دقیقا زمانی که بهت نیاز داشتم دستامو ول کردی و من ازت ممنونم چون به یادم آوردی تنها دستای خودمه که تا همیشه تکیه‌گاهمِ و من سال‌ها اینو فراموش کرده بودم...
اما حقیقت این است که ما بسیار قبل از آخرین خداحافظی، همدیگر را از دست می‌دهیم...