بعضی وقتا خیلی راحت میشه آدما رو کنار گذاشت، فقط کافیه یادت بیاد
حرفایی که فکر نمیکردی هیچوقت بشنوی و شنیدی
و چیزایی که فکر نمیکردی ببینی و دیدی!
آندیا!
این نوشتهٔ نرگس صرافیان طوفان واقعاً خوندنیه؛ نوشته :
"من از کنار ساحل چند صدف با خودم آوردم و نمیدانستم که سرپناه خرچنگهاست!
او مرا تنها گذاشت و نمیدانست که حضورش بزرگترین دلخوشی و پناهگاه روزهای سخت من است!
من به دوستم گفتم فعلا فرصت شنیدن حرفهایش را ندارم، در حالی که او همان لحظه لبهی پرتگاه امیدواری جهانش ایستادهبود و عمیقا نیاز داشت با کسی حرف بزند.
ما آدمها، همیشه نا آگاهانه جدیترین آسیبها را به هم میزنیم، بیآنکه حتی متوجه باشیم...
وقتهایی که قلبت از حرف یا رفتار کسی شکست؛ حکایت خرچنگها را به یاد بیاور و در نظر داشتهباش که شاید طرف مقابلت حتی خبر نداشته که تو در مقابل فلان حرف یا رفتار او تا چه اندازه آسیبپذیر و شکننده بودهای...🫠✨️"
منتظر پیامش نباش . .
عکساشو نگاه نکن . . .
زندگی کن✨
اون مال تو نبود اگر بود هیچوقت دور نمیشد :)