امروز از خواب پاشدم،دوش گرفتم،
غذا خوردم،فیلم دیدم،بازی کردم،
با گوشیم ور رفتم،رفتم بیرون،
کُلی کار دیگه کردم ولی حتی یک ثانیه هم نشد از فکرم بری بیرون،دروغه که میگن سرت شلوغ باشه دیگه بهش فکر نمیکنی؛).
خلاصه زندگیم تا امروز، میشه این بیت از شایع:
زندگی بدون احساسِ خوب، تکرار شب، تکرار روز..
تو یه رابطه سالم چیزی به اسم < من اینطوریم > چه بخوای چه نخوای وجود نداره . وقتی واقعا عاشق کسی باشی روی عادت های سمی خودت کار میکنی ، ارتباط برقرار کردن رو یاد میگیری و وقتی طرفتون احساساتش رو بیان میکنه ، به اون گوش میکنید