واقعا نیاز دارم هر روز یک نفر بهم یادآوری کنه که من وظیفهی راضی نگه داشتن تمام انسانهای کرهی زمین رو ندارم .
آندیا!
ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه : وقتی همه چیز خوب است، میترسیم! ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرد
همونجایی که شادمهر میگه:
" هر کاری کردم چهار دیواریِ دلم بشه خونت، اما نشد
من خبر دارم که گشتی مثل من یکی شه دیوونت،اما نشد "