eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش هیچوقت، هیچکس رو به اندازه من دوست نداشته باشی.
مثل هرشب مانده ام در حسرت یک شب بخیر گاه آدم بی قرار چیز های ساده ایست ؛)..
چقدر تنهام؛
و کاش عزیزم ، اگر به غم مبتلا شدی ، پناهی هم داشته باشی"
‏نمی‌تونم ببخشمت، چون تو تنها کسی بودی که مطمئن بودم قرار نیست اذیتم کنه.
واقعا نیاز دارم هر روز یک نفر بهم یادآوری کنه که من وظیفه‌ی راضی نگه داشتن تمام انسان‌های کره‌ی زمین رو ندارم .
از این دور دورا میبوسم چشمای قشنگتو ماه من'
آندیا!
ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه : وقتی همه چیز خوب است، میترسیم! ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرد
همونجایی که شادمهر میگه: " هر ‌کاری‌‌ کردم ‌چهار دیواریِ دلم ‌بشه ‌خونت، اما نشد من‌ خبر‌ دارم‌ که‌ گشتی‌ مثل ‌من ‌یکی ‌شه‌ دیوونت،اما نشد "
تا کِی نشون ندم که تنگه دلم واست؟:)
‌دلیل بد اخلاقی بعضیامون هم اینه که دلتنگیم، دلتنگ..