تو یه رابطه سالم چیزی به اسم < من اینطوریم > چه بخوای چه نخوای وجود نداره . وقتی واقعا عاشق کسی باشی روی عادت های سمی خودت کار میکنی ، ارتباط برقرار کردن رو یاد میگیری و وقتی طرفتون احساساتش رو بیان میکنه ، به اون گوش میکنید
- با آنان که نا امیدت نمودند چگونه تا کردی؟
+ هیچ ، گذشتم « انگار که هرگز نبودهاند »
باید روی پیشانیام بنویسم:
«حوصلهای برای معاشرت ندارم، اگر ضرورتی
نیست از گفتگو با من امتناع کنید.»
گذشتهای که حالمان را گرفته است و آیندهای که حالی برای رسیدنش نداریم و حالی که حالمان را به هم میزند ؛ چه زندگی خوبی . !