گذشتهای که حالمان را گرفته است و آیندهای که حالی برای رسیدنش نداریم و حالی که حالمان را به هم میزند ؛ چه زندگی خوبی . !
کوتاهترین داستان غمگين دنیا یک بیت از سعدی است:
شخصی همه شب بر سر بیمار گریست
چون صبح شد او بمرد و بیمار بِزیست
بدترین و بزرگترین باگ آدما اینه که دلشون حتی برا کسی که واقعا اذیتشون کرده و دیگه تو زندگیشون نیست هم تنگ میشه :)
گفت:دیگر نمیتوانم عمیقا کسی را دوست داشته باشم ؛
و من میدانستم که حس میکرد کسی عمیقا او را دوست ندارد .
شاید قلبت مثل قبل نشه، شاید دیگه اون آدم سابق نشی، شاید دیگه مثل قبل فکر نکنی،شاید آسیبی که به روحت خورده ترمیمش زمان ببره، اما همین که فهمیدی چجوری زندگی کنی و چجوری زندگیتو بسازی کافیه، همین که فهمیدی از دل تاریکی نور پیدا کنی کافیه،همین که بقیه گفتن دووم نمیاری و دووم آوردی کافیه هر موقع رفتی جلوی آینه بخاطر این تحمل و صبرت، دست بزن .