مشکل اینه که فکر میکنید همیشه گزینه بهتری هم هست ، برای همین قدر هیچکس و هیچی رو نمیدونید.
بعضی موقعها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد" آخرین حلقهی اتصالمون به چیزیه که از دستش دادیم ..
و اما نیم شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست از زمینی که مرا بیهوده بدان بستهاند.
باگِ دوست داشتن یه نفر، اینه که اگه اون بهت توجه نکنه؛فکر می کنی همه دنیا ازت متنفرن. اگه اون ازت ناراحت باشه؛ انگار با همه ی دنیا مشکل داری. اگه اون ازت دور باشه انگار تنها ترین این دنیایی، اگه اون حالش خوب نباشه انگار سلول به سلول سلول تنت درد داره، اگه اون خوشحال باشه انگار تموم دنیات بهشته.
یجا خوندم فراموش کردن کسی که دوسش داری مثل به یاد آوردن کسیه که هرگز اونو ندیدی، و چقدر دلم میخواد اینو به کسایی بگم که میگن بعد یمدت فراموشش میکنی و از یادت میره.