واقعیت اینه خیلی وقتا آدما میدونن که دارن ناراحتت میکنن و این موضوع ذرهای براشون مهم نیست .
اینجا زندگیام میانِ امید و ناامیدی در نوسان است. همزمان آرزو دارم بمیرم و آرزو دارم که زندگی کنم. گاهی اوقات به زندگی نظم میدهم و گاهی هرجومرج است که زندگیام را میبلعد.