eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
-
تا حالا احساس کردی که به جایی تعلق نداری ؟
آندیا!
2.1k🦖♥️.
2.2k🦖♥️.
من هنوزم دوست دارم حتی اگه نباشی ...
واقعا خیلی بده چقدر منتظر بمونی و حتی از خوابت هم بزنی ولی اون اصلا واسش مهم نباشه و خودشو بزنه ب اون ، راه بعد بگه تو آدم مهمی‌هستی برام .
آندیا!
من بسیار آدمِ « شاید نتونم حالتو خوب کنم ولی میتونم باهات غصه بخورم » ای هستم.
من خیلی آدم « تموم کارات یادم میمونه و هیچوقت یادم نمیره » ای هستم .
عطر اندوه وجودم انسان‌ها را از اطرافم دور میکند.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
آنقدر امید به قلبم خیانت کرده‌ که هر گاه به شادی کوچکی می‌رسم ، چشم‌ انتظار اندوه پس از آن می‌مانم.
هیچ وقت یادت نره! یادت نره کی کنارت بود وقتی که هیچ کی کنارت نبود(: خیلی حرف توشه ها ‌ . ‌. .
- یکی از بزرگ ترین ترس هام اینه که کسی که میاد سمتم  و بهم ابراز احساسات می کنه درگیره یکی تو گذشتش باشه و حرفایی که میزنه یه دیالوگای یه نمایشنامه باشه!( :
↲ بعضی آدمها دنيا رو زيبا ميکنند ؛ آدمايی که هروقت ازشون بپرسی چطوری، ميگن خوبم!( : وقتی بهشون زنگ میزنی و بیدارشون میکنی، میگن بیدار بودم یا میگن خوب شد زنگ زدی!( : وقتی ميبينن يه گنجشک داره رو زمين غذا ميخوره راهشون رو کج ميکنن که اون نپره!( : اگه يخ ام بزنن، دستتو ول نميکنن بزارن تو جيبشون؛ آدم هايی که با صد تا غصه تو دلشون بازم صبورانه پای درد دلات می شينن!( : همين ها هستند که دنيارو جای بهتری ميکنند مثل اون راننده تاکسی ای که حتی اگر در ماشينش رو محکم ببندی بلند ميگن : روز خوبی داشته باشی!( : آدمهايی که توی اتوبوس وقتی تصادفی چشم در چشمشان ميشوی، رو بر نميگردانند؛ لبخند ميزنند و هنوز نگاه ميکنند!( : دوست هايی که بدون مناسبت کادو ميخرند و ميگويند اين شال پشت ويترين انگار مال تو بود يا گاهی دفتر يادداشتی، کتابی!( : آدمهايی که از سر چهارراه، نرگس نوبرانه ميخرند و با گل ميروند خانه کسانيکه غم هيچکس را تاب نمياورند و تو را به خاطر خودت ميخواهند!( : ای کاش میشد این ادم ها رو قاب کرد و به در و دیوار شهر زد‌ ˒