همهی آدما یه ورژن از من رو نمیبینن، شاید یه نفر بگه که من خیلی خوش قلبم، و یه نفر دیگه بگه که من یه آدم عو/ضی و سردم، حرف جفتشونو باور کن؛ چون من وابسته به آدمها و موقعیت ها عمل میکنم.
اگه قهر میکنید ولی
مطمعن هستید چند ساعت بعد همچی
درست میشه، آدم درستی رو انتخاب کردید.
روزی،جایی،دقیقهای
خودت را باز خواهی یافت و آن وقت
یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت...
واقعا خیلی بده چقدر منتظر بمونی و حتی از خوابت هم بزنی ولی اون اصلا واسش مهم نباشه و خودشو بزنه ب اون ، راه بعد بگه تو آدم مهمیهستی برام .
آندیا!
من بسیار آدمِ « شاید نتونم حالتو خوب کنم ولی میتونم باهات غصه بخورم » ای هستم.
من خیلی آدم « تموم کارات یادم میمونه و
هیچوقت یادم نمیره » ای هستم .
آنقدر امید به قلبم خیانت کرده که هر گاه به شادی کوچکی میرسم ، چشم انتظار اندوه پس از آن میمانم.