eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
- محتاج بیان نیست که خواهان حضوریم .
- ترجیح میدم اونقدری توی روابطم با کسایی که دوسشون دارم ،تموم خودم رو بزارم وَ همه‌جوره حواسم به طرف مقابل باشه ،که خودش ترجیح نده جام رو با کس دیگه ای پر کنه وَ اگر کرد ،نبودِ من و کم بودن اون آدم رو به وضوح احساس کنه و به نظرم این خیلی میتونه تاثیر گزار تر باشه تا اینکه بیوفتم دنبالشون و بخوام با کسی جز من ،ارتباط نداشته باشن . . .
آدم به یکباره در رویدادی فرو می‌ریزد؛
امشب‌ شعری ندارم ، غمم را بخوان .
نمی‌دانم چه خواهد شد و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمام احتمالات زندگی خسته‌ام.
کاش پسر بودم؛ بهتون نشون میدادم با دختری که دوستون داره باید چجوری رفتار کرد.
بدترین مصیبت امید است چون عذاب را طولانی می‌کند . !
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
کاش سنگ بودم ؛ دلم برایِ هیچ‌چیز تنگ نمیشد.
بنظرم گاهی اوقات باید یکی قلبتو بشکونه تا بتونی روحتو نجات بدی .
گاهی فقط خودت میتونی بفهمی چقد اون آدم سابق نیستی ..