eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شازده کوچولو پرسید: دوست داشتنتو میخوای ببری تو گور باهاش چیکار کنی که ابرازش نمیکنی؟! روباه گفت: من دیگه دوست داشتن ندارم؛ همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد؛ حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمی‌کنم!
مرا در بر بگیر تا باد پراکنده‌ام نکند .
بدترین مصیبت امید است چون عذاب را طولانی می‌کند . !
پرسید غمگینی؟ گفتم خسته‌ام. گفت خسته و مأیوس ؟ گفتم خسته ، فقط خسته ، بسیار خسته.
مگر جانی مانده است که خسته شود؟
اتفاقا احساس غرور میکنم که باهرکسی دوست نشدم، هرجایی نرفتم و هرکاری نکردم که فقط تنها نباشم. اتفاقا احساس غرور میکنم که با هر کسی گرم نگرفتم و الکی خوش اخلاقی نکردم، که صرفاً اسمم فقط همون لحظه خوب باشه. اتفاقا احساس غرور میکنم که همیشه خودم بودم و سعی نکردم ادای کسی رو در بیارم. بذار به چشم آدم‌ها بد اخلاق و منزوی باشم. همین که خودم بدونم کجا بودم و برای چیزای که امروز به دست آوردم چقدر تلاش کردم و با بقیه متفاوت بودم، واسم کافیه.
یکی از درست ترین تعریف‌هایی که از عشق شنیدم اینه بنظرم که می‌گه آدم فقط یه‌نفرو داره که حالش رو خیلی خوب میکنه و فقط یه‌نفرو داره که حالش رو خیلی بد میکنه بقول شاعر: از عجایب عشق همین است تنها همانی آرامت می‌کند که دلت را آتش زده :)
اگه واسه یه‌ آدم‌ واقعاً مهم باشید، واستون وقت میذاره، بهتون به‌اندازه کافی ابراز علاقه میکنه، واسه خوشحال‌ کردنتون تلاش میکنه و کاری نمیکنه از دستتون بده یا فکر کنید بهتون اهمیت نمیده، پس اگه حس میکنید مهم نیستید، فکرتون درسته!
چقدر‌دنیا‌هیچ‌است‌و‌ما‌برا‌هیچ‌چه‌ها‌ک‌نکردیم‌!
‏اگه آدمی که براتون مهمه، ناراحتیشو به شما گفت خوشحال باشید. چرا که مرحله‌ای که دیگه ناراحتیش رو نگه، فاصله و دوری شروع میشه.