محمود درویش خیلی منطقی میگه:
اگر خواستید بروید،
بروید و هرگز بازنگردید
لااقل به رفتن وفادار باشید،
تا ما هم به فراموش شدنتان عادت کنیم..
سکوت آدمیزاد بوي دلخوري میده ،
پرحرفیش بوي دلتنگی ..
من میگم واي به حال آدم دلتنگ دلخور .
نه میتونه سکوت کنه ،
نه میتونه حرف دلشو به زبون بیاره ..
آندیا!
" 1:10 مود زمانی رو داره که تمام اتفاقات تو خواب برات رخ میده و همین باعث میشه نخوای صبح بیدار شی .
ArianfarTo Vase Man.mp3
زمان:
حجم:
6.4M
تو واسه من . .
- نه ك رفتن رو بلد نباشما . .
نه .
من واقعا نمیخوام ازت دور بشم برم .
تظاهر نمیکنم به این ك میخوام با تو باشم .
من واقعی و با قلب و روحم کنارتم و خیلی دوستت دارم .
نمیدونم . .
شاید تو یه روز ازم خسته بشی .
و مثل همه ولم کنی و بری . .
ولی من تا زندهم ، دوست دارم کنارِ تو بمونم :)!
آندیا!
از لحاظ روحی نیاز دارم . . بگی من اینجام نگران نباش و بعد بغلم کنی .
از لحاظ روحی نیاز دارم . .
هندزفریم رو بزارم تو گوشم و تا چند روز بی وقفه آهنگ گوش بدم و از جام تکون نخورم ؛