eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
احمدرضا احمدی خیلی قشنگ میگه : - دری به زمستان باز کن ، تا سپیدیِ برف ها به ما امیدِ زنده ماندن بدهد؛ ما گرما نمی‌خواهیم، ما امید می‌خواهیم ... :)))!
- به خدا جـٰانم برید ؛ کاری بکن )!' دشی
بدونِ تو ترسیده‌ام ، خسته‌ام ، تنهاام. مدام یک‌جایی‌ام درد می‌کند ، غذاهایی که می‌خورم مزه ندارند ، بوی هیچ‌چیز را متوجه نمی‌شوم ، زود و بی‌دلیل گریه‌ام می‌گیرد و خواب‌هایم خسته‌ترم می‌کنند. بدونِ تو گیجم ، مانده‌ام ، ساکتم. بدونِ تو زنده‌ام ، می‌روم و می‌آیم ، اما زندگی نمی‌کنم .
خاطرات از درون تو را گرم می کنند و در عین حال از درون تو را از هم می پاشند.
آندیا!
-
-درمورد چی انقدر ناراحت هستی ؟ +زندگی .
شادی باران بود و ما ساکن ِکویر ؛
حقیقتا من حوصله هیچ کسیو ندارم جز یه عده‌ای که واسم خیلی خاصن ..
‌حس میکنم همتون ازم خسته شدین .
I hate it when crying is the only way to feel better . متنفرم از اینکه گریه کردن تنها راهِ بهتر شدنه .
آدم برای کسی که دوستش دارد ، جنگ به پا می‌کند. جواب در همین سوال است : «آیا برایت جنگید؟»