بدونِ تو ترسیدهام ، خستهام ، تنهاام.
مدام یکجاییام درد میکند ، غذاهایی که میخورم مزه ندارند ، بوی هیچچیز را متوجه نمیشوم ، زود و بیدلیل گریهام میگیرد و خوابهایم خستهترم میکنند. بدونِ تو گیجم ، ماندهام ، ساکتم.
بدونِ تو زندهام ، میروم و میآیم ، اما زندگی نمیکنم .
I hate it when crying is the only way to feel better .
متنفرم از اینکه گریه کردن تنها راهِ بهتر شدنه .
آدم برای کسی که دوستش دارد ، جنگ به پا میکند.
جواب در همین سوال است : «آیا برایت جنگید؟»