آندیا!
اسکار غم انگیز ترین جمله هم میرسه به: [تو قول داده بودی . . . !]
اسکار معصوم ترین جمله ام میرسه به:
[یعنی دیگه نمیای پیشم؟ . . . !]
ما هر کسی را طوری میکشیم . . !
بعضی از آنها را با گلوله
بعضی از آنها را با حرف
و بعضی ها را با کارهایی که کرده ایم
و بعضیها را با کارهایی که
تا به امروز برای آنها نکرده ایم ...
قبلنا زندگی سختیهایی داشت
الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگیهایی هم داره به ندرت!
حس میکنم وقتی فیلتر شکن و خاموش میکنم بچمو فرستادم جبهه
معلوم نیست میاد نمیاد زنده میمونه زنده نمیمونه🚶🏿♂
داشتم با خودم فکر میکردم که من تو زندگیم یعنی چند نفرو از خودم ناامید کردم فقط چون رویاهای خودم رو داشتم؟!
چقدر عوضی بنظر اومدم فقط چون میخواستم از حق خودم دفاع کنم.
چقدر احمق فرضم کردن فقط چون میخواستم آدم مهربونتری باشم.
چقدر فکر کردن که آدم خودخواهیم، فقط چون به خودم اهمیت میدادم.
چقدر فکر کردن که هر چی سرم بیاد حقمه فقط چون نمیخواستم جواب بدی رو با بدی بدم.
ولی بعضی وقتا با بعضی از حرفا و حرکات
متوجه میشی حتی اونیم که میگفت دوستت داره
دوستت نداره؛
من تو رو جوری که هستی دوستت دارم؛
ولی تو خودتو جوری که من میبینم ، نمیبینی؛
تو اصلا نباید تلاش کنی که "کامل" بشی!
کامل بودن باید تلاش کنه که "تو" بشه!