eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
اسکار غم انگیز ترین جمله هم میرسه به: [تو قول داده بودی . . . !]
اسکار معصوم ترین جمله ام میرسه به: [یعنی دیگه نمیای پیشم؟ . . . !]
ما هر کسی را طوری می‌کشیم . . ! بعضی از آنها را با گلوله بعضی از آنها را با حرف و بعضی ‌ها را با کارهایی که کرده ‌ایم و بعضی‌ها را با کارهایی که تا به امروز برای آنها نکرده‌ ایم ...
همیشه حواسمون به رفتن ها بوده ولی هیچوقت حواسمون به کسایی که موندن نبود.
‏قبلنا زندگی سختی‌هایی داشت الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگی‌هایی هم داره به ندرت!
حس میکنم وقتی فیلتر شکن و خاموش میکنم بچمو فرستادم جبهه معلوم نیست میاد نمیاد زنده میمونه زنده نمیمونه🚶🏿‍♂
هیچ جا به اندازه‌ی قلبی که از مهر خالی شده، سرد نیست...
داشتم با خودم فکر میکردم که من تو زندگیم یعنی چند نفرو از خودم ناامید کردم فقط چون رویاهای خودم رو داشتم؟! چقدر عوضی بنظر اومدم فقط چون میخواستم از حق خودم دفاع کنم. چقدر احمق فرضم کردن فقط چون میخواستم آدم مهربون‌تری باشم. چقدر فکر کردن که آدم خودخواهیم، فقط چون به خودم اهمیت میدادم. چقدر فکر کردن که هر چی سرم بیاد حقمه فقط چون نمیخواستم جواب بدی رو با بدی بدم.
واقعا نمیفهمی ک دوستت دارم یا خودتو زدی ب خریت؟!
ولی بعضی وقتا با بعضی از حرفا و حرکات متوجه میشی حتی اونیم که میگفت دوستت داره دوستت نداره؛
__________
من تو رو جوری که هستی دوستت دارم؛ ولی تو خودتو جوری که من میبینم ، نمی‌بینی؛ تو اصلا نباید تلاش کنی که "کامل" بشی! کامل بودن باید تلاش کنه که "تو" بشه!