داشتم با خودم فکر میکردم که من تو زندگیم یعنی چند نفرو از خودم ناامید کردم فقط چون رویاهای خودم رو داشتم؟!
چقدر عوضی بنظر اومدم فقط چون میخواستم از حق خودم دفاع کنم.
چقدر احمق فرضم کردن فقط چون میخواستم آدم مهربونتری باشم.
چقدر فکر کردن که آدم خودخواهیم، فقط چون به خودم اهمیت میدادم.
چقدر فکر کردن که هر چی سرم بیاد حقمه فقط چون نمیخواستم جواب بدی رو با بدی بدم.
ولی بعضی وقتا با بعضی از حرفا و حرکات
متوجه میشی حتی اونیم که میگفت دوستت داره
دوستت نداره؛
من تو رو جوری که هستی دوستت دارم؛
ولی تو خودتو جوری که من میبینم ، نمیبینی؛
تو اصلا نباید تلاش کنی که "کامل" بشی!
کامل بودن باید تلاش کنه که "تو" بشه!
جان میدهم از حسرت دیدار تو چون صبح
باشد که چو خورشید درخشان به درآیی
چندان چو صبا بر تو گمارم دم همت
کز غنچه چو گل خرم و خندان به درآیی!
آندیا!
اسکار معصوم ترین جمله ام میرسه به: [یعنی دیگه نمیای پیشم؟ . . . !]
اسکار قشنگ ترین جمله ام میرسه به:
[چیکار کنم تا خوب شی؟ . . . .!]