eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من تو رو جوری که هستی دوستت دارم؛ ولی تو خودتو جوری که من میبینم ، نمی‌بینی؛ تو اصلا نباید تلاش کنی که "کامل" بشی! کامل بودن باید تلاش کنه که "تو" بشه!
جان میدهم از حسرت دیدار تو چون صبح باشد که چو خورشید درخشان به درآیی چندان چو صبا بر تو گمارم دم همت کز غنچه چو گل خرم و خندان به درآیی!
فکت امشب: هیچکسی از روی علاقه بهت تکست نمیده مگر اینکه حوصلش سر رفته باشه؛
مگر يك آدم چقدر توان دارد! كه دوست بدارد و دوست داشته نشود...
‏پوسته‌یِ ظاهرى چه اهميتى دارد؟ درونم ويرانه است!
آندیا!
اسکار معصوم ترین جمله ام میرسه به: [یعنی دیگه نمیای پیشم؟ . . . !]
اسکار قشنگ ترین جمله ام میرسه به: [چیکار کنم تا خوب شی؟ . . . .!]
چنان یك کودك گریه کردم همانگونه خالی، همان‌طور بی معنی و بی‌دلیل زیرا که من، خیلی به ناحق از "تو" دور هستم...
کوه کندن از دل کندن اسانترست...
نبودنت ی درد بودنت ی درد دیگه..
ما را درد همین نفهمیدن می‌کشد نه زخمها!
زنده ماندن برای چه؟ وقتی که همه مرده ایم؟
چرا وقتی آرنج دست یهو میخوره جایی، آدم حس میکنه الان قلبش از جورابش میزنه بیرون؟ چرا واقعا😐؟