آندیا!
اسکار معصوم ترین جمله ام میرسه به: [یعنی دیگه نمیای پیشم؟ . . . !]
اسکار قشنگ ترین جمله ام میرسه به:
[چیکار کنم تا خوب شی؟ . . . .!]
چنان یك کودك گریه کردم همانگونه خالی،
همانطور بی معنی و بیدلیل
زیرا که من، خیلی به ناحق
از "تو" دور هستم...
چرا وقتی آرنج دست یهو میخوره جایی، آدم
حس میکنه الان قلبش از جورابش میزنه بیرون؟
چرا واقعا😐؟
وسیعترین شکل تنهایی،
دورماندن
از کسی است که دوستش داری.
حالا هی جهانت را با غریبهها
شلوغ کن...