eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شبی دل را به تاریکی ز زلفت باز می‌جستم رخت می‌دیدم و جامی هلالی باز می‌خوردم
می خواهی بروی ؟! برو ... جلویِ راهت را نمی گیرم ! نگرانِ من نباش ، نخواهم مُرد ! شبیهِ تمامِ آدم هایی که از رفتنِ هیچ کسی نمرده اند ... شبیهِ همه ی آن هایی که شعار نمی دهند ... بعد از تو چیزی تغییر نخواهد کرد ، فقط من دیگر "عاشق" نخواهم بود ، همین ... می شوم یک آدمِ عبوس و بی احساس ، که از همیشه دوست داشتنی تر است ...
یه روز مغزم از تکراراشتباهای قلبم خسته میشه یقه قلبمو میگیره میزارتش کنار و خودش اراده بدنمو میگیره اونوقته که از یه آدم مهربون دلسوز تبدیل میشم به یه آدم بی‌احساس بداخلاق بی‌حوصله :)
‌آرزو کنید که آرزو نیز بر جوانان عیب است
ولی بعضی وقتا آدما منتظرن منتظر ی حرف ی کلمه تا نگفته ها رو ؛نتونستن هارو بگن و بتونن
‏حسم دقیقا مثل کسیه که يه کتابو باز کرده و ساعت ها خیره مونده رو صفحه‌ی اولش، هی میخونه و میرسه به آخر صفحه، میفهمه که حواسش نبوده. دوباره و دوباره و دوباره .
این حوصله و حس و حال کی قراره برگرده؟
تنهایی این روزامو مدیون تویی هستم که باعث شدی به همه بی‌اعتماد شم!
دلم می‌خواد بشینم باهاش حرف بزنم . ببینم چشه ؟ ببینم چرا انقدر بی‌ قراره و در عین حال خون‌ سرد ، اصلا ببینم چرا فقط از زنده بودن فقط زنده‌ست ؟! چرا زندگی نمیکنه ؟! چرا دیگه هیچ‌ چیز به چشمش نمیاد ؟! میخوام ببینم کی انقدر عادی شد براش همه‌چیز ؟ کلی سوال دارم ازش ، ولی نمی‌ پرسم‌ . چون اون هیچ‌ وقت جواب نمیده ، اون همیشه سکوت می‌ کنه و فقط تو آینه به من زل میزنه "
این زندگی آنی نیست که در انتظارش بودیم؛
از لحاظ امروز . . . .