خودتونو از درمان روح و روانتون محروم نکنید!
اگر حس میکنید مدت زیادیه حال روحیتون خوب نیست ، از چیزی لذت نمیبرید ، زود عصبی میشید ، توی روابطتون مشکل دارید ، اعتماد به نفس ندارید و...
به روانشناس مراجعه کنید لطفا .
روانشناس فقط برای آدم های روانی نیست این افکار غلط و اشتباه رو دور بریزید. مشکلات روحی فقط شامل افسردگی نمیشه خیلی گسترده تر از این بیماریه و به مرور به خودمون و اطرافیانمون آسیب میزنه .
پس ازتون خواهش میکنم اگر حس میکنید گیر کردید و نمیدونید با زندگیتون دارید چیکار میکنید مخصوصااا تو این دوران حتما حتما به روانشناس مراجعه کنید . !
بودند ولی نصفه و نیمه !
با خود اینگونه می پنداشتند که با بودن های پوشالی شان کنار خواهیم آمد .
اما امان از باور های غلط ! »