eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
محبتِ زیادی همیشه آدم‌ها را خراب می‌کند! گاهی آدم‌ها می‌روند نه برای اینکه دلیلی برای ماندن ندارند، بلکه آنقدر کوچک‌اند که تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند . .
این چه سریه که هرچی میخوری باز گشنته؟
آندیا!
___
_____________
‌گر تو رفتی ؛ به جهنم آرزو رفت ؛ به جهنم من را به کجا میبرید؟
روزی گفتیم تنها با مرگ از هم جدا می‌شویم؛ مرگ دیر کرد و ما جدا شدیم.
خوش نشستی بر دلم، کاشانه میخواهی چِکار؟ :)!
بعضی آدما باعث میشن تموم حرفات بغض بشه و مثل غده سرطانی بیخ گِلوت بچسبِ .
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم باشد که نباشیم و بدانند که نماندن بلدیم!
هر چقدرم که از تنهاییمون لذت ببریم تهش به کسی نیاز داریم که عمیقا درکمون کنه :)
خودتونو از درمان روح و روانتون محروم نکنید! اگر حس میکنید مدت زیادیه حال روحیتون خوب نیست ، از چیزی لذت نمیبرید ، زود عصبی میشید ، توی روابطتون مشکل دارید ، اعتماد به نفس ندارید و... به روانشناس مراجعه کنید لطفا . روانشناس فقط برای آدم های روانی نیست این افکار غلط و اشتباه رو دور بریزید. مشکلات روحی فقط شامل افسردگی نمیشه خیلی گسترده تر از این بیماریه و به مرور به خودمون و اطرافیانمون آسیب میزنه . پس ازتون خواهش میکنم اگر حس میکنید گیر کردید و نمیدونید با زندگیتون دارید چیکار میکنید مخصوصااا تو این دوران حتما حتما به روانشناس مراجعه کنید . !
کاش میدانستیم تاوان چه چیزی را پس میدهیم؛