بودند ولی نصفه و نیمه !
با خود اینگونه می پنداشتند که با بودن های پوشالی شان کنار خواهیم آمد .
اما امان از باور های غلط ! »
ولی یسری وقتا
حق داری که نتونی
حق داری که نکشی
بلاخره آدم ها یجا باید کم بیارن
باید یه لحظه همچیو رها کنن؛
تو حق داری . . .