eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بیشتر وقتا ما عاشق تصوری میشیم که از یکی داریم، نه کسی که واقعا هست.
ولی یسری وقتا حق داری که نتونی حق داری که نکشی بلاخره آدم ها یجا باید کم بیارن باید یه لحظه همچیو رها کنن؛ تو حق داری . . .
اینکه بشینم تو اتاقم و ساعت ها به تو فک کنم به مراتب بهتر از گذروندن وقتم با بقیس.
تمومه؟
گاهی باید فروریخته شوی برای بنای جدید . !
تنها تر از آنم؛ که واقعیت داشته باشم.
*‌جهت یاد آوری
منم ؛ تک کلمه ای میان انبوه جملات.
هرچی جلوتر میریم دلخوشیامون داره کمتر میشه؛!
‏افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یه‌وقتایی اینجوریه که بی‌تفاوت میشی و حوصله‌ی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه.
ما حنجره در حنجره در حنجره بغضیم ما آیینه در آیینه در آیینه دردیم