ولی یسری وقتا
حق داری که نتونی
حق داری که نکشی
بلاخره آدم ها یجا باید کم بیارن
باید یه لحظه همچیو رها کنن؛
تو حق داری . . .
افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یهوقتایی اینجوریه که بیتفاوت میشی و حوصلهی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه.