"اونایی که منو میشناسن، هیچوقت به من شک نمیکنن و اونایی که به من شک دارن هیچوقت منو نمیشناسن."
ولی اینطور نیست که کسی یک دفعه بمیرد !!آدم ها ،
ذره ذره تمام میشوند !
غم به غم . .دلتنگی به دلتنگی ...
وقتی میبینی من افسردهام
نباید بگذری، سکوت کنی
یا فقط همدردی کنی
بنا کنندهی شادیهای من باش
مگر چقدر وقت داریم؟!
یک قطرهایم
که میچکیم در تن کویر و تمام میشویم...
شايد بهم باز رسيم
روزی كه من به سان دريایی خشكيدم
و تو چون قايقی فرسوده
بر خاك ماندی...