مایلم به گریهای بلند
به گرفتگیِ صدام بعد فریاد
مایلم به بالا آوردنِ این غمِ عمیق:)))
خاطرات ما
هیچ وقت از ذهنمون پاک نمیشه،
فقط یه گوشه جاخوش میکنه
و منتظره یه اتفاقه که
دوباره بیاد جلوی چشممون...
خودتونو واسه حذف کردنِ بعضی آدما از زندگیتون منع نکنین ؛
حذف کردنِ بعضی ادما از شما یه آدمِ محکم میسازه.
خيلى چيزها به اختيار آدم نيست؛
زندگى، خواب هاى گذشته است كه تعبير مى شود. زندگى تاب خوردن خيال در روزهايى است که هرگز عمرمان به آن نمى رسد...