وقتی میگن یاد بگیر از زندگیت لذت ببری و به تهش فکر نکنی
واسم مثل این میمونه که به آدمی که از طبقه بیستم هلش دادن بگی از تماشای منظرهی سقوط لذت ببر
و به ترکیدن آخرش فکر نکن .
آندیا!
اسکار قشنگ ترین جمله ام میرسه به: [چیکار کنم تا خوب شی؟ . . . .!]
اسکار بدترین لحظه هم میرسه به اون لحظه که نمیدونی واقعا نمیشد یا تو کم تلاش کردی؛!
دلم نمیخواد ببینمت . یه چیزی تو گلوم گیر کرده که هربار بهم یادآوری میکنه چقدر همزمان ازت عصبانیم و دلم برات تنگ شده . تو میری و من میمونم و یه مشت احساس متناقض عجیب ، که نه میذاره آزادانه دوستت داشته باشم و نه میذاره فراموشت کنم .
گاهی با دویدن به سمت کسی،
نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت،
پس با کسی بمان که نصف راه را
او به سمتت دویده است..!