eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
چه‌چیز نکبت زندگی را جبران می‌کند، جز رویا؟
‏وقتی میگن یاد بگیر از زندگیت لذت ببری و به تهش فکر نکنی واسم مثل این میمونه که به آدمی که از طبقه بیستم هلش دادن بگی از تماشای منظره‌ی سقوط لذت ببر و به ترکیدن آخرش فکر نکن .
آندیا!
اسکار قشنگ ترین جمله ام میرسه به: [چیکار کنم تا خوب شی؟ . . . .!]
اسکار بدترین لحظه هم میرسه به اون لحظه که نمیدونی واقعا نمیشد یا تو کم تلاش کردی؛!
با گمانِ عشق، دل بستم به مهرِ این و آن با تو و تنهایی‌ات ای دل! چه‌ها کردم، ببخش..
احساسات لعنتی. نه میشه خفه‌اش کرد نه میشه بروز داد
کاش میشد واسه احساسات خوب ؛ واسه آدمای قبلی المثنی گرفت.
«ترجیح میدم به ذوق خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل..
من شاد نبودم اگه تورو خندوندم من فقط یه دلقک درموندم!.
دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی...!
دلم نمیخواد ببینمت . یه چیزی تو گلوم گیر کرده که هربار بهم یادآوری میکنه چقدر همزمان ازت عصبانیم و دلم برات تنگ شده . تو میری و من میمونم و یه مشت احساس متناقض عجیب ، که نه میذاره آزادانه دوستت داشته باشم و نه میذاره فراموشت کنم .
شنیدنِ اسمی که سعی در فراموشیش داری یعنی تهِ خط .
گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را او به سمتت دویده است..!