مغزم درد میکند از گوش دادن به کلمات تکراری و کلیشه اطرافیان؛ اگر مغزم توان داشت "حتما" قاتل همه آنها میشد.
من که هرکاری کردم بفهمی قشنگ ترینی برام، توام هرکاری کردی تا این حسِ قشنگم هی کمتر بشه اینقدر کم که تموم بشه یجوری که انگار وجود نداشته .
آدم ها اصلا عجیب غریب نیستند فقط گاهی عشقشان تمام میشود .
مثل سوی چشم هایشان، مثل شنواییشان، مثل اشتهایشان، مثل اعصاب و حوصله شان.
گاهی عشقشان تمام میشود. آدم وقتی عشقش ته میکشد کمتر عصبانی میشود،
کمتر غصه میخورد،کمتر شب ها بی خواب میشود،کمتر راه گلویش بسته
میشود،کمترزیر چشم هایش گود می افتاد، کمتر میبوسد،کمتر پیش می آید دلش
برای کسی برای صدایی برای حرکتی ضعف برود.
آدم بعد از رفتن ِ بعضی ها تمام میشوند . . .